|
Post by akyla on Jun 13, 2007 18:39:16 GMT 2
Puuväreillä o____o Noin hyvää jälkeä puuväreillä?? *palvontaa* //eikäyhtäänturhaviesti.com//
|
|
|
Post by skeggi on Jun 15, 2007 10:17:38 GMT 2
Taiteilija työssään! XD Äääääääöööeee. Juu ^^' skannaus on kamala sotku. Paperi näyttää melkeinpä aaltoilevan -__-' Skeggi pistelee, anyho, puupävärit ja vähän korjaustussia ja copicia. Tää on ihan kiva kyl paperilla. %) XD Rakennevamma! Tää oli ihan kokeilu. Aloin venyttää mittasuhteita nähdäkseni mitä käy. Ei käynyt hyvin XD Lapset, älkää yrittäkö tätä kotona!
|
|
|
Post by atmosfer on Jun 17, 2007 23:24:30 GMT 2
Voi kisu söpö oi. :'DD Sinun kissasi? Humoristisuutta lisää tuo kirja tuossa alla. x'>
Meidän pikku Skeggi-kultasemme leikkimässä hiekkalaatikolla, ihana väritys ja tunnelma.
Kovin mielenkiintoinen tuo viimeinen. :'D Absrakti (vaimikänytonkaanx'>) työ. Ilme mahtis.
Arara, mulle arttia! :'DDD
|
|
|
Post by skeggi on Jun 18, 2007 10:19:14 GMT 2
Joo miun kissa, sänky, paperit, kynät ja "alusta" XD
Kiitän kommentista! Tuo hiekkalaatikkovertaus oli hyvä XD
|
|
|
Post by kristalli on Jun 18, 2007 10:35:48 GMT 2
Tykkään tosta vikasta~ Mitä tussia käytät?
|
|
|
Post by skeggi on Jun 18, 2007 11:40:36 GMT 2
Mitähän miu käytän... en tiedä ' jotain halvimpia mahdollisia suomalaisesta. (köhopiskelija)
|
|
|
Post by romeo on Jun 18, 2007 15:39:27 GMT 2
Äää. ._.'
Joku osaa piirtää. Ensimmäinen kuva on ihana, siinä näkyy hienosti varjot ja valot. Tosin valot tekevät koko kuvasta hieman "muovisen" mutta ei se minua haittaa. Aivan ihana kuva siis. Siitä ei minun silmäni mitään räikeitä anatomiavirheitä löydä.
Toinen kuva. Siinä on hyvin onnistuneita ilmeitä, ja tuolla oikeassa yläreunassa oleva on minusta ihanin. <3 Loput kuvat ovatkin onnistuneita, mutta tämän sivun ensimmäinen kuva. Ah, siitä näkyy ihanasti spykopaattisuus. Sen ilme on niin.. niin lutunen. >8) Värityskin on onnistunut ihanasti. Sitten tuo väritön kuva, oi ihanuus. Se on niin hieno että voisit tehdä siitä kuvapohjan. 8'D
|
|
|
Post by skeggi on Jun 20, 2007 0:08:12 GMT 2
Aah. Joku smitettää miuta jatkuvasti O.o' mitään oo kellekää tehny, mutta huvinsa kullakin. Nanyways, tein hahmosuunnitelmia töissä: x] vielä aika lol-luonnosta, mutta eiköhän se parane, kunhan lisää kehittelee. Pelipaikkaa en ole vielä keksinyt, ehkä reva, ehkä jokin muu. Sidenotena sen verran vielä, että art tradet valmistuvat... ovat jo luonnosteltu. Jee. Nyt öitä~~
|
|
|
Post by Kalla on Jun 20, 2007 8:54:12 GMT 2
Ei smitettämiseksi tarvitse aina olla tehnyt mitään erityistä. Minä olen smitettänyt monia joiden pelkkä olemus saa niskavillani nousemaan, vaikkeivat he minulle mitään olisi tehneet. Joo, offia. Itse töihin. Edellisten keskimmäinen, eli Skeggi -työ, mikäpä muu, näyttää olevan sitä valtavirtaa, millaista jälkeä sinulta tulee yleisimmin perinteisesti piirtäen. Kontrasti on kohdallaan lähes kaikissa väritetyissä, liekö sitten johtuu mustasta paksuhkosta rajauksesta, voimakkaista väreistä ja tuosta korjaustussista. Tyylisi on karikatyyrinen joten väritystapa sopii siihen. Lisäksi voin sanoa ihan pikkaisen ihailevani ihmisiä jotka uskaltautuvat käyttämään rajumpia värejä. Tassuista muuten, etenkin tuohon venytetyn koiran malliin: Tassut eivät ole koiralla neliskanttiset, joten varpaatkaan eivät pääty samaan kohtaan. Tassu on pyöreäpäinen. en.wikipedia.org/wiki/PawMissä sie olet töissä kun ehdit piirtää siellä noin paljon? ^^'
|
|
|
Post by skeggi on Jun 20, 2007 9:22:34 GMT 2
Ite vaan exaan ihmisiä 0.0 Juujoo, meiti käyttää kyllä aika voimakkaasti puuvärejä Kiitän kommenteista. Tassut ovat pahin ongelma tällä hetkellä ' ne on tosiaan liian jäykät ja ihan kaviot XD Oon töissä puhelinmyyjänä >) Palkka juoksee ja meiti piirtää.
|
|
|
Post by atmosfer on Jun 20, 2007 13:16:44 GMT 2
Oho, ihana hahmo. :'DD Tosin, näyttää nartulta, vaikka käytitkin tästä sanaa 'he' - ja eikös tällä ole ripsetkin? Minusta nätti kuva, anatomiakin kohdallaan, vaikka vatsa olisikin voinut kaartua enemmän - minun mielestäni.
Eikös työkaverit koskaan ihmettele kun piirtelet? Otan nyt tuon 'skeggi hiekkalaatikolla'-kuvan esimerkiksi. ^^'
|
|
|
Post by saaga on Jun 20, 2007 17:49:33 GMT 2
Otan tradeja joo vastaan. Piirrän töissä aika paljon... väritys voi sittemmi kestää... Oon laiska x] Mutta rakastan tradeja niin paljon, että pakko pinnistellä!! Ooh, mielelläsi tradeen? 8) *pomppii käsi pystyssä* n__n Oii, tuo hahmosuunnitelma on syötävä. : > Kivoja ilmeitä olet väkertänyt, ja tuo 'skeggi hiekkalaatikolla' kuva on ihana. : oo tausta väreineen päivineen on upea. ;o
|
|
|
Post by skeggi on Jun 20, 2007 19:52:22 GMT 2
Hihii XD Sen on tarkoituskin olla sellainen nättipoikahahmo. Inspiroiduin BBB:n Zelmanista!
Nojaa, eipä nuo niin kamalasti... ole ihmetelleet... bodarityönantaja pitää mun piirrustuksista. XD Nyt viime aikoina on jokseenkin ollut arttiblockia ja olen piirrellyt kuvia tasoa tikku-ukko.
Ja kyllä, teen kyllä traden ^^ Nyt kaksi tässä edellä vain humhum.
Tämä kiittelee kommenteista!
|
|