|
Post by kristalli on Jul 2, 2008 22:39:43 GMT 2
No joo joo. Tämä oli piirretty ennen sitä tapojenparannuslupausta 8')
Mukava, että väritys miellyttää muidenkin kuin minun silmääni, Graphitinteillä saa pehmeämpää jälkeä kuin Studioilla. Tai ainakin minä saan. Ja et suinkaan loukkaa, repesin tässä itsekin, kun katsoin kommenttisi jälkeen kuvaa ja huomasin, että se kallio tosiaan kävisi jostain kynnöspellosta x) Piru vie, joku päivä otan piirustusvehkeet mukaan ja menen metsään piirtämään taustoja. Ne näissä nyt eniten vammaavat ja nuo sivuposet.
Kiitos jälleen kommentista Kallasein, ja asetteluseikka koitetaan jatkossa ottaa huomioon myös~
|
|
|
Post by kristalli on Jul 27, 2008 9:15:34 GMT 2
Ääwää. Se, joka tajuaa otsikon, saa keksin 8) neitikin hahmo Shikaka Clichéstä, lohikäärmemuodossa. Taivuteltavasta, limaisesta kaksipäisestä lohikäärmefiguurista oli apua asennossa. Kirje-/mesekaverilleni tehty parkinruskea suomenlapinkoira. (Kalla huom., sen pitää olla sivulta kuvattu, koska se on rakennekuva x3) Värit vedetty uudestaan päälle koneella, ja vasta harjoittelen sitä, joten... Se on vähän sotkuinen. Sainpas laitettua jotain uutta tännekin välillä, olen ollut vähän laiska viime aikoina...~
|
|
|
Post by higashi on Jul 27, 2008 19:20:14 GMT 2
Minä keksin otsikon 8) Saksanlukijoita nääs~ *tavoittelee keksiä*
Muttasiis. Kuvat.
Tuo lohikäärme on kiva 8) Asennoltaan siis. Pitäisiköhän itsekin hankkia tuollaisia asentonukkeja? Auttaisi kyllä hirveästi. Valkoiset valot on tehty hyvin voimakkaiksi, mikä ei ole ollenkaan huono asia, päin vastoin. Tekee kivan näköisen.
Alempi kuva: miksi siihen on laitettu tietokonetta päälle D8 ? Söikö skanneri värit? Rakenne on kyllä kiva ja hyvin onnistunut, mutta kirsun alta tuo leuka viettää ehkä vähän liian rajusti sisäänpäin, jos tajusit mitä tarkoitan^^' Tai sitten se vain näyttää siltä, who knows. Kiva joka tapauksessa, hyvä ilme~
Ja tämä oli joku ihme random viesti, mutta ei välietä x)
|
|
|
Post by kristalli on Aug 22, 2008 17:47:38 GMT 2
Aww, Helolle kiitoksia kommentista 8) *ojentaa keksin* Lappariin on laitettu koneella värit uudestaan, koska alkuperäiset eivät kuulemma olleet niin rodunomaiset kuin olisivat voineet olla. Lisäksi skanneri myös söi niitä. Kuka tunnistaa :3 ? Eli alterini Kristalli, jolla pelaan Clichéssä.
|
|
|
Post by diesel on Nov 8, 2008 14:05:45 GMT 2
Oi, nämää on hienoja, tykkään ensimmäisestä
|
|