|
Post by Kalla on May 14, 2008 15:32:46 GMT 2
Kiitoskiitos~ Pilvet on tehty yksinkertaisesti piirtämällä ensin muotoja melko läpikuultamattomalla pikkupensselillä, täyttäen suht isoilla, keskivahvoilla pensseleillä ja viimeistelemällä pienellä ja hyvin läpikuultavalla pensselillä reunat. Valkealla kaikki, mitä ihan lopussa vähän harmaata sekaan~ 8) Selkärangat on grau~ tuonenkalla.deviantart.com/art/Mother-s-day-card-2-85574747Äitienpäiväkortti mummille~ Riikinkukko... heitin sen aluksi kyllä vitsillä, mutta piirsin sen sitten kuitenkin. Kivahan siitä tul~ Tilaustyö 1/2 LUONNOKSIA: YouTubessa erästä videota kerran katsoin ja pysäyttelin välillä ja piirsin sitä kautta susia. Ihan hauska harjoitus. tuonenkalla.deviantart.com/art/Who-s-he-85573380Melkeinpä tämä herra on vaatetuksellisesti Reki mangasta nimeltä .hack// Taru iltahämärän rannerenkaasta. Vähän uudelleendesignasin ja uudelleennimesin. Pidän tästä. Kuten pidän Rekistäkin~
|
|
Bam
Ihan uusi
|
Post by Bam on May 14, 2008 16:21:04 GMT 2
Ooo.. Tuo riikinkukko on upea, mulla ei ois ikipäivinä riittäny kärsivällisyys tuommoisen pysrtön värittämiseen. Ja mitä tulee tuohon tilaustyöhön, wau. Nuo kissat on tosi eläväisen näköisiä ja koska tausta on yksinkertainen, huomio kiinnittyy noihin ihaniin kissoihin. Tuo musta kissa näyttää aivan siskoni kissalta n____n
|
|
kriss
Aloittelija
You don't throw away a whole life just 'cause it's banged up a little
|
Post by kriss on May 14, 2008 19:40:13 GMT 2
miten jaksoit tehdä tolle riikinkukolle tuon pyrstön ._. ja vielä niin että se näyttää järkevältä ja oikealta, eikä nuo sulat sojota sinne tänne niinku varmasti mulla olis menny x') vielä samankokoisiakin! vau : D kisulit kans tosi söpöjä (: ja ihminenkin näyttää ihmiseltä - sinun taidoillas se nyt ei tosin ole mikään yllätys, mutta yleensä ihmisen anatomia mättää niin pahasti (meikulla ainakin) x )
|
|
|
Post by Kalla on May 18, 2008 18:14:02 GMT 2
Eihän tuota riikinkukon pyrstöä nyt edes pitkään vääntänyt... ^^' Ja luonnostelu on kaiken a ja o jos haluaa asiat samaan linjaan toistensa kanssa~ Ihmisiä olenkin harjoitellut viimeaikoina paljonkin~! ...tai siis... köhköh. Miehiä. Naisia en oikeastaan osaakaan piirtää, pitäisi harjoitella. Torso on vain naisilla niin... kummallinen. Kurvikas. Ah. Tilaustyö 2/2 Pidän tuon sakemannin päästä~ Tussi ja puuvärit.
|
|
|
Post by kaarnavene on May 19, 2008 7:58:04 GMT 2
En aluksi katsonut tuota sakemanniksi, mutta hetken aikaa katsottuani se alkoi näyttää siltä 8) Tykkään tuon taustasta~
|
|
Bam
Ihan uusi
|
Post by Bam on May 19, 2008 11:32:03 GMT 2
Wau, ihana sakemanni. n__n Ja tuo tilanne tuossa on hauska. Jälleen ihana tuo tausta ja kaunis väritysjälki.
|
|
kriss
Aloittelija
|
Post by kriss on May 19, 2008 16:31:32 GMT 2
hi ihanan hauska kuva ^^ väritys mukavan pehmeää (: tykkään tuosta asennosta paljonkin, vaikken ookkaan ihan varma kaartuisiko selkä oikeasti noin paljon, noin pyöreäksi? voipi olla, itse en todellakaan ole anatomian mestari x')
|
|
|
Post by Blutig Groll on May 25, 2008 18:58:43 GMT 2
Tännehän on ehtinyt tulla mukavasti uusia kuvia~
Tykkäilen kovasti noista tilaustöistä, etenkin tuo kolmen kissan kopla viehättää kovasti silmää :3 Ihanan pehmeä värimaailma, samoin kuin sakemannikuvassakin. Riikinkukkokortti on ehkä joku ihana, mummina olisin tosi ylpeä siitä 8'3
|
|
kriss
Aloittelija
|
Post by kriss on May 25, 2008 21:03:57 GMT 2
tuli vain mieleen että jännä kun joskus joku kokee helpommaksi piirtää miehiä kuin naisia? itse en ainakaan osaa piirtää miehen näköistä miestä laisinkaan ja moni tuttu ajattelee naisen piirtämisen olevan paljon helpompaa :')
|
|
|
Post by Kalla on Jun 28, 2008 20:09:14 GMT 2
Jahas, jahas. Muistinin taas vaihteeksi tämänkin osaston, nyt tuleekin sitten siitä edestä kuvia useampi. Ensin kuitenkin kiitokset kaikille kommenteista taas~ Beebsealle mainittakoon, että käytin sakemannin asentoon jossain määrin mallikuvaa, tosin siinä koiran takapää oli enemmän kohtisuorassa etuvartaloon nähden, ja selkä oli kovemmalla taitteella ja enemmän ylöspäin. Ehkä jossain on vika, ehkä ei. En tiedä? Samoin myös tästä miesten piirrosta... naa'a, minä olen kuullut fifty-fifty kumpaakin sanottavan; että miehet ja että naiset olisivat muka helpompia. :'3 Perin henkilökohtaista sekin. Ja sitten kuvien aluksi läjä realistisia Pokemoneja: RaichuMewPachirisuVaporeontuonenkalla.deviantart.com/art/Spharaoh-86133014Spharaoh, mahdollisesti tuleva roolipelihahmoni Gryphon's Teariin. Perimä on sekoitus demonia, virvatulta ja hippunen lohikäärmettä. Uroksen karva on tästä syystä perin jänniä... ensinnäkin hännän pisimmät punapäiset karvat ovat jopa 50 cm pitkiä, päässä lyhyempiä. Kun punapäinen karva irtoaa, sen kemiallinen koostumus muuttuu hieman, ja irtokarvoista tulee kuin eläviä tulitikkuja; ei tarvitse kuin hipaista sitä, ja se leimahtaa liekkeihin. Kemiallisen koostumuksen muuttumiseen menee joitain sekunteja aikaa, joten karvat ehtivät aina hyvin tippua olennon kyydistä, ettei tuo sentään itse kärvähdä omaan turkkiinsa. Tuli siis hyvinkin selvästi elementtinsä. Miesparka on myös menneisyydessään menettänyt lapsensa ja vaimonsa. Tilaustyö. Minun piti piirtää vilkas kaupunki ylhäältä katsottuna, mieluiten musta-valkeana, jollain värillä maustettuna. Enkä varmasti kokenut laiskuutta oikeaa yläkulma piirtäessäniTussi, akvarelli, puuvärit ja valkea geelikynä. tuonenkalla.deviantart.com/art/Kind-of-apple-87870726Öljyvärityö, Is demonini omppua katselemassa. ...ja kaikki luulevat että se aikoo syödä ompun. Hehe. No, ainakin meissä Isin kanssa on se yhtäläisyys, että me ymmärrämme toisiamme. Me molemmat niin kovin tykkäämme katsella punaisia omenoita. tuonenkalla.deviantart.com/art/Dregodric-88718974Moiran roolipelihahmo Dregodric Gryphon's Tearista. Tussi, puuvärit ja pastelli. tuonenkalla.deviantart.com/art/Kuukuu-kuukkeli-89548158Uutta aarnikotka-designia: Kuukkeli-puuma. Yancus tuli nimeksi. Haluan joskus nähdä ihka oikean kuukkelin... ne kun ovat kauneimpia lintuja mitä maa päällään kantaa. Ainakin näillä silmillä tihrustettuna. Tussi ja puuvärit, leikkaa-liimaa-askartele erillinen väritaustapaperi. Tussityötä. Jonkinsortin lihansyöjä teropodihan tuo taitaa olla, ehkä jotain sukua raptoreille. Hyvin random tapaus. Kuviointia on inspiroinut tikkojen kuviointi, sillä nykyajan linnuthan ovat muinaisajan dinosauruksia. (Glxblt?) Otsikko taas on Ticca vain siitä syystä että se sattuu kuulostamaan paremmalta kuin Tikka. Tässä tapauksessa. Ja onhan se vähän niinkuin. Wicca. x) Vaikkei sillä olekaan mitään tekemistä tämän kanssa.
|
|
Bam
Ihan uusi
|
Post by Bam on Jun 29, 2008 15:54:50 GMT 2
Mistä sulla riittää mielikuvitusta näihin, nuo pokemonit ensinnäki. Ihania, paljon ihanampia kuin ne joita teevee ruudulla vilahtelee juuri siksi, että nämä ovat jotenkin sen näköisiä, että ne voisi ottaa viereen ja rutistaa hengiltä <3 Kivoja otuksia myöskin tuo GT hahmo sekä mahdollinen tuleva sellainen. Sulla on niin kiva tapa tehdä noi kaikki karvat ja hiuksen sun muut. Mikä tuossa Dregodric kuvassa häiritsee on tuon kuvan etuosan ja taustan ero, toinen on hyvin yksityiskohtainen ja toinen luonnosmainen, jotenki ne minun silmissä on epäsopusoinnussa toistensa kanssa. Ja tämä uutukainen aarnikotka design on mahtava n___n Samaten tuo dinosaurus, oon aina ite halunnu piirtää niitä mutten osaa, en oo tosin edes kokeillu.
|
|
kriss
Aloittelija
|
Post by kriss on Jul 3, 2008 14:21:32 GMT 2
kuukkeli-puuma, ehkä parasta ikinä x'''D
mä en tajua miten joku jaksaa väsätä 8) nää on tosi hienoja. tuo kallokin .. ja kaikki. en minä keksi mitään sanottavaa.
|
|
|
Post by Kalla on Aug 2, 2008 20:48:43 GMT 2
|
|
|
Post by higashi on Aug 13, 2008 20:25:20 GMT 2
Devissä olenkin enemmän näitä kuviasi katsonut ja sitäkautta myös tutustunut näihin kuviin 83
Ja olen varmasti sanonut tämän ja sanon vielä uudestaan:
Olet ehdottomasti Reviirin paras piirtäjä. Työsi ovat niin yksityiskohtaisia, omalaatuisia ja kauniita, että olet yksi ykköspiirtäjistä ihan vaikka koko Suomesta^^' Ja vaikka devistä löytääkin sen kaksisataaneljäkymmentäviisi superhyperhyvää piirtäjä, on nämä käsinpiirtoihmiset silti minun listallani paljon korkeammalla, kuin ne tietokoneella piirtäjät.
...Jos et käsinpiirtäjistä ehkä paras ole, niin silti siellä kärjessä. Hyvin korkealla siellä.
Ja toimit myös esikuvana siinä, että pitää muistaa piirtää omalla tavalla~<3
Älä koskaan lopeta piirtämistä~
|
|