|
Post by eberta on Apr 2, 2006 7:38:20 GMT 2
Olen estänyt itseäni tekemästä tätä topickia jo ties kuinka kauan, mutta nyt annoin periksi. ^----^' Kärsikää. Kommenttia kaipailen, rakentavaa palautetta etc. Joo. Vähän realistisempaa kuin tavallisesti teen<; Luonnostelin käsin, tein sen "tussaksen" koneella ja sitten värittelin. Oli hauskaa. Ja pyydän, älkää nalkuttako sen oikeasta poskesta. Tiedän, että se menee tyhmästi. Tää ei ole mikään kummoinen, öhh. XD Oli vaan pakko laittaa, irc-galleriassa oli joskus ihkuboksissani ja sitä varten itse asiassa tehty. Paintilla viidessä minuutissa. Toinen Temin profiilikuvista. 8> Tässä käsin luonnos ja tussaus ja sitten väritys koneella. Hoho. Iskun Sheinin profiilikuvana toimii tämä. En tykkää yhtään, se näyttää tyhmältä. Chino, hahmoni Kiwadoi Aneissa - joskin en ole käynyt siellä pitkiin aikoihin. Kiireitä, kiireitä. Tämän tarkoituksena _ei_ sitten ole olla mikään äärimmäisen huolellinen huipputaideteos, kokeilin vaan kerrankin erilaista väritystyyliä. Lisää tulee sitten joskus.
|
|
|
Post by adrian on Apr 2, 2006 13:26:12 GMT 2
Ensimmäisen kuvan väritys on ehana. Sen vasen puoli vain menee jotenkin oudosti... poski on liian pyöreä. Ellei sillä sitten ole jotain suussaan?
Toinen kuva on myös varsin lutuinen. Värit sopivat nätisti yhteen, vaikka rajat ovatki hiukan epäselvät.
Kolmas <3 Se on aivan ehana. Värit, rajat, tausta... nam. Tämä on paras.
Sheininkin kuva on ihana. Varsinkin värti ja rajat. Se on ehkäpä jotenkin laiha ja kaula on hivenen pitkä. Kaunis kuitenkin.
Ja sitten tuo viimeinen. Hiukan sotkuisen näköinen väritys, mutta hiukset on namia.
|
|
|
Post by eberta on Apr 3, 2006 15:41:43 GMT 2
Kiitosta kommenteista, Millis. ^__^ Yritän ottaa mainitsemissasi jutuissa opikseni.
|
|
|
Post by Del on Apr 3, 2006 19:31:21 GMT 2
Ylin. *__* Se poski häikkää mutta väritys. Ihana. Toinen. Yksinkertainen mutta kiva. Tykkään siitä Kolmas <3___<3 *sulaa ja valuu tuolilta* Nuo silmät, tuo väritys. Anatomia~<3 Nejännellä on nätti väritys. Ja pidän sen tyylistä. Älä kysy miksi^^ Viides. Hihi. Nätti typy Väritystä rakastan. Son mussu. ..Rakentavaa, eikös?
|
|
|
Post by eberta on Apr 26, 2006 15:49:24 GMT 2
Kiitos miljoonasti, kultaseni ;>. Tulin hyvin iloiseksi. Öfmaakgkalggjaak. Sanoisitte oikeasti jotain - mutta juu, päivitystä tulee. Dodo, hahmoni Unessa n__n. Voin sanoa, että itse pidän hänen ulkonäköään varsin onnistuneena, mutta itse kuva on vähän tuhruinen ja pieni. Kuka muistaa Benjyn, vanhan täällä olleen hahmoni ? Hänestä päivitetty versio, jolla ehkä liityn jonnekin ... joskus. Laitan vielä tällaisen pikkuisen kuvasarjan Veetistä (=Timonan Rhett Rhodes), tässä neljä viikkoa vanha nahkapentu, joka muuttaa meille kesäloman alussa<3 Oltiin viime sunnuntaina katsomassa pentuja ja Veeti mönki heti luokseni ja nukahti syliin. Puspuspus.
|
|
|
Post by mint on Apr 26, 2006 16:13:06 GMT 2
Uijui. Kuvat ovat tosi kauniita. <3_<3 Kiinnitin eniten huomiota silmiin, jotka ovat upeat. Miten sinä ne tuommoisiksi saat?
|
|
|
Post by kisse on Apr 26, 2006 16:24:25 GMT 2
*kuoli* Tuo Benjy on upea! Niillä kaikilla on ihanat silmät ~<3 Eräs osaa.
|
|
|
Post by josh on Apr 26, 2006 19:50:30 GMT 2
En jaksa nyt muita ruveta kommentoimaan, paitsi tuota Benjyä ^__^' Silmät ovat onnistuneet, ja pään muotokin on kait ihan ok, mutta anatomiassa on paljon korjailtavaa. Esimerkiksi tuo kaula on aivan hirveän pitkä. Samoin nuo 'kulmat' ovat melko tervät, niitä voisi hiukan 'pehmentää.' Muuten oikein kiva kuvanen 8)
|
|
|
Post by isku on Apr 27, 2006 12:52:01 GMT 2
Uijuijui <3 Veeti, ihana nimi n__n Voin taas olla kateellinen jollekkin, tällä kertaa sinulle rakkaani x). Joo. Kuvat on todella kauniita, vaikka minua häiritsee että melkein kaikki pääkuvat ovat kuvattu sivuprofiilista.
|
|
|
Post by eberta on Apr 27, 2006 14:58:43 GMT 2
Kiitos kaikille kommenteista. n___n Ja Dandy, se 'hirveän pitkä kaula' -vaikutelma saattaa osin johtua kuvakulmasta, son noinniinkuinsillai eteenpäin taipunut. Mutta tyyliini ikävä kyllä kuuluu kaulan pituuden liioittelu aina. *töktök* Ja olen niin junttipää, etten kulmausten ja muiden sellaistan piirtotyyliäni tahdo muuttaa, ennen kuin itse tahdon niin XD. Jos jostain minua haluaa ojentaa (siihen on kyllä aihettakin kaikkien näiden ^ saralla), kannattaa mäkättää värityksestä tai sellaisesta, koska anatomiaa opin tuskin koskaan hallitsemaan kunnolla. Iskutin-kultaseni, piirrän pääkuvat niin, koska se on selkeintä silloin, kun tekee profiilikuvia. ... Tai sitten kyse on jälleen kerran pinttyneestä tavasta.
|
|
|
Post by eberta on May 9, 2006 18:07:13 GMT 2
Anteeksi kovasti tämä pusku, mutta^^'. Juhh. Pientä päivitystä. Haha, se on tehty kokonaan Paintilla pienennystä lukuunottamatta. Ja niin, kieltämättä rajat ja tuon 'puumerkkini' (omituinen kukka oikeassa ylälaidassa) suhrasin PSP:llä, mutta itse piski edustaa Painttini suorituskykyä xb. Köh ... joo. Son väritetty suoraan digikameralla otetun lyijykynäluonnoksen päälle, eli elkää arvostelko liian ankarasti. Vielä uusi Veetin kuva. XD Minun on pakko tehdä tämä. Oltiin viime sunnuntaina katsomassa nyt kuusiviikkoista poikaa.
|
|
|
Post by kazuo on May 9, 2006 18:14:35 GMT 2
Onpa tuo Veeti suloinen *3*
|
|
|
Post by Kalla on May 9, 2006 19:25:28 GMT 2
Ja ompa Veeti kasvanut o__o Se on niin suloinen n____n <3<3<3 Minkä rotuinen...?
|
|
|
Post by eberta on May 9, 2006 19:51:08 GMT 2
IceEye, niinpä n___n. Ja lyhytkarvainen colliehan poika on.
|
|
|
Post by demon on May 9, 2006 20:59:30 GMT 2
Kaunis tuo veeti. LK collie? Tulee kovasti mieleen ricky. Son pk collie 8)
|
|