|
Post by aisai on Dec 15, 2006 17:39:01 GMT 2
Totta, nuo viimeissimmät ovat kaikkein onnistuneimpia, vaikka muutkin hienoja ovat
|
|
|
Post by solita on Dec 16, 2006 16:06:19 GMT 2
Ihana tuo Akylan kuva, huomaa kyllä, että kehityt koko ajan. ^^ Ei tuo pää minusta mitenkään hirveän isolta näytä.
|
|
|
Post by akyla on Dec 27, 2006 12:58:51 GMT 2
On se, usko poies. Ja kaulakin on ihan ihme kiemura.. mikähän sitä vaivaa. Häntäkii on liian iso*loikkaa lähimpään roskalaariin* //e: saatte uusia, kamalia tuhruja kauhisteltaviksenne: Okei, pakko myöntää, että tästä minä melkein pidän~ Otin mallia yhdestä pikkusiskoni lastenlaulu cd:n kannesta. Haha, on sekin aika mölli Oli ihan pakko. Piirsin Miragen, aladinista. Ulkomuistista, joten virheitä on ja paljon. Nuo siniset värijutskat on sitten varjoja o.o kamala kuvatus.. mutta olkoon. Ranma~ Mallista, löysin luonnoksen jostain laatikon pohjalta ja piirsin valmiiksi. Ihan tyksin. Kamala se on, mutta... tykkään silti. käsi on outo. Se on kaiketi tuleva ropehahmoni. Piirretty pari viikkoa sitten. Pidän. Jalat jätin tarkoituksella pois. Tämänkin käsi on ihmeellinen.. ja skanneri söi värit.
|
|
|
Post by akyla on Jan 4, 2007 14:41:24 GMT 2
*nostaa* kommenttia?
|
|
|
Post by jupiter on Jan 4, 2007 17:58:52 GMT 2
Oo, söpiksiä. ^^ Millä ihmeellä olet saanut näihin viimeisimpiin niin tasaisen värityksen?
|
|
|
Post by lara96 on Jan 4, 2007 21:16:21 GMT 2
Kauniita ^^
|
|
|
Post by akyla on Jan 9, 2007 19:48:48 GMT 2
Promarker-tusseilla n.n Ehm.. Kiitos kommenteista ^^`
|
|
|
Post by akyla on Mar 16, 2007 21:38:23 GMT 2
*puskee* Se tyttö loikkaa jostakin. Kädet ja jalat on liian pienet, muuten tykkään. Ja ne viivat on olevinaan vauhtiviivoja...
|
|
|
Post by kristalli on Mar 17, 2007 15:13:09 GMT 2
Jotkut osaa ihmisiä...
|
|
|
Post by akyla on Mar 17, 2007 15:18:49 GMT 2
En minä ainakaan... Tai ainakaan niin hyvin kuin haluaisin
|
|
|
Post by akyla on Mar 25, 2007 15:29:26 GMT 2
Pusken, anteeksi ^^` Mutta ei tätä muuten kukaan huomaisi... Se tyttö on kaatumassa jotenkin hienosti. Sillä oli luonnoksessa vielä siivet, mutta otin ne poies, koska totesin, etteivät ne sovi piirroksen tyyliin.Viimeinkin voin hyvällä omallatunnolla sanoa, että onnistui. Peilaamallakaan en kamalasti virheitä löydä, joskin niitä varmasti on. Ainakin liian pienet jalat ja liian iso pää. Kädetkin on oudot. Mutta tyksin~ Maantiedon ryhmätyötä varten raapustettu Dingo. Otin tähän mallia yhdestä kuvasta. Tästäkin pidän, mutta peilatessa huomasin, että oikean puolen jalat ovat liian lyhyet ja roikkuvat ilmassa. Ja kuono on liian lyhyt. Muuten pidän.
|
|
|
Post by akyla on Mar 31, 2007 11:01:18 GMT 2
Älkää sitten u.u Kun olin saanut tuon koiran (hirveällä vaivalla hei!) valmiiksi, ajattelin että se tarvitsee taustan. Enpä sitten laiskuudessani jaksanut sellaista väkertää, ja etsin pikaisesti freefotosta taustan ja liitin koiran siihen. En ollut tyytyväinen siihen ensimmäiseen dingoon, joten tekaisin uuden ja paremman. Koala... En kommentoi Eka koala varmaan koko elämässäni. Siihen nähden ihan kiva. Kenguruitakaan en ole piiiitkään aikaan piirtänyt. Joten, voin sanoa että pidän (kun ei ole vertailun kohdetta) Pudottakaa joku minut maanpinnalle.. Ja kommentointi olisi suotavaa (tahtoo rakentavaa palautetta)
|
|
|
Post by cocktail on Mar 31, 2007 11:15:41 GMT 2
Voih elämä tuota koala söpötystä!
No min yritän jotain rakentavaan päin sanoa.
Koalalla pitäisiolla vähän isommat korvat, ja korvissa on valkoistakin karvaa siinä reunalla. Njoo. Tuo koira on kivan värikäs. Mutta eikös siinä ole vähän liian iso säkä (??) Dingo on edellistä parempi, mutta minun näkööni nuo raajat ovat vähän paksut ja isot. Tästä nyt en ollenkaan ole varma mutta: Eikös dingolla ole semmoinen ohkainen häntä?
Kengurusta en osaa mitään sanoa.
Eh? Oliko tuo edes jotain rakentavan tapaista? Minä ne kyllä semmoista osaa tehdä. Ja tiedä onko nuo minun väittämät ihan hornantuutista vetäistyjäkin. Muttaah.. Ethän suutu? Kivoja piirrustuksia nuo on kaikki. Ps. Herrajumala kun osaat piirtää ihmisiä hyvin!
|
|
|
Post by akyla on Apr 2, 2007 17:02:56 GMT 2
Ico puhuu asiaa n.n Niin, minä en ole paljoa Koalaotuksia piirtänyt, tai muutenkaan kiinnittänyt niihin paljoa huomiota ennen, mutta luulen että olet oikeassa... Se väritys on muutenkin ihan sanonko mistä, kun ei ollut sopivan värisiä kyniä. Koiran koko eturuumis on aivan epäanatominen ja massiivinen, mutta en vain jaksanut taistella sen kanssa, kun ei koneella piirtäminen muutenkaan minun vahvin alani ole... Myönnän että Dingon jalat ovat pitkät paksut puikulat.. Se on paha tapani; piirtää koiraeläimille liian pitkät jalat. Varsinkin kun vertaa tassuihin niin *rykii* Lainaus;"Dingo on australialainen, luonnonvarainen koira. Se on kooltaan skotlanninpaimenkoiran kokoinen ja sen säkäkorkeus on 50 cm. Sillä on pystyt korvat, keskipitkä ja tuuhea häntä ja hännänpäässä voi olla usein valkoinen täplä. Dingon väri vaihtelee vaaleankeltaisesta punertavaan ja ruskeaan, jotkut yksilöt voivat olla mustaviiruisiakin. Albiinoitakin esiintyy jonkin verran, kuten eläinten keskuudessa yleensäkin. Kaakkois-Australiasta tunnetaan valkoinen dingorotu." (lainasin tuon pätkän suoraan täältä) Mutta on tuo siltikin liian tuuhea.. Kiitos paljon kommentista, nuo olivat hyviä huomioita n.n p.s Kiitos
|
|
|
Post by cocktail on Apr 2, 2007 17:28:57 GMT 2
Oho! Kiitos Furry tyhjentävästä dingo-tieto iskusta. =)
|
|