|
Post by kristalli on Apr 18, 2007 17:08:34 GMT 2
Sinulla on mukavan yksinkertainen tyyli piirtää, tykkään.
|
|
|
Post by akyla on Apr 21, 2007 18:35:01 GMT 2
Tack, Kristalli ^^ Ja uutta; Tuleva Rhea penikkani~ Onnistuu jopa näyttämään pennulta. Vähän pötkö tuo ruumis on ja se on takakorkea, mutta muuten ihan kiva. Tämmöinen tavallinen profiilikuva. Tausta on taas jotain niin upeaa. Siis ihan mahtava tausta tässäkin 8"D Anatomia on tässä varmaan ihan hukassa mutta voi. Tykkään sen ilmeestä (siitä se tekstikin tuli). Puolikas naama. Halusin kokeilla vähän realistisempaa tyyliä ja tällaista syntyi. Itse pidän varsinkin silmästä todella paljon. Tiedä sitten, miten nuo kasvot heittää (en näet oikeasti piirtänyt sitä toista puolta). Korva nyt on mitä on, mutta tykkään silti ^^ Että tämmöistä jälkeä tälläkertaa... //EDIT:: Nyt en aio puskea u.u Anthro istuskelee nurmikolla~ Hee, tyksin tästäkin, mutta pää ja korvat -.-' Tausta on myös aika mahtava. Hiukset on kyllä hyvin onnistuneet n__n Kommentoida saa tai muuten... *tähtää kiväärillä*
|
|
|
Post by akyla on Apr 26, 2007 17:07:37 GMT 2
*puskee* Oli sittenkin pakko ;__; Mahtava tiedostonimi Elikkä tämä on tämmöinen lyijykynätyö. Oli pakko laittaa, kun näitä en paljon piirtele. Takakorkea möllikkä on. Ja kauheat lukinkoivet. Muuten ihan kiva, mutta taustakin taas vaihteeksi puuttuu. Eli ei mitenkään erikoinen. Sinisen värin muoksin meidän skannerin mukana tulleessa rupuisessa kuvankäsittelyohjelmassa.
|
|
|
Post by cina on Apr 26, 2007 17:20:13 GMT 2
aah *_* pakko sanoa että tykkään hirmusesti juuri tuosta uudesta varsinkin päästä ja silmistä! Se näyttää niin surulliselta ; ; kuin olisi kadottanut jotakin ja yrittäisi sitä etsiä ; ; mutta todella hienoja nuo muutkin työt *_* en tajua miten osaatte susien/koirien anatomian!
|
|
|
Post by akyla on Apr 28, 2007 10:52:09 GMT 2
Kommenttia~ Ilmeitä minä en kyllä osaa hyvin piirtää, mutta hänen ilmeensä onnistui kyllä suht. Hyvin. Koska, surulliseltahan sen pitikin näyttää. En kyllä sanoisi tuon anatomiaa mitenkään hyväksi. Koska, kun tuon peilaa, huomaa että kaula on liian lyhyt, pää liian pieni, jalat liian pitkät (vaikka sehän tulikin jo sanottua), jalat myös eripituiset, tassutkin erikokoiset ja -muotoiset. En vain osaa... Ja sitten uusi; Luonnosta tehdessäni huomasin että näyttää ihan liikaa Inuyashalta (mikä muuten ei ollut tarkoitus) liian ison nenän kera, joten väritin sen lämpimin värein. Oli aika kannustavaa kun äidille näytin niin hän sanoi heti; "nyt menit pilaamaan sen hienon piirroksen" (luuli että se oli se aiempi kasvojenpuolikas tuola ylhäällä) ja "Aina tännöisiä hirviöitä". Höh.
|
|
|
Post by cocktail on Apr 29, 2007 10:30:14 GMT 2
Toi on mahtava tuo uusin! Tyksin siitä~
Millä värität nää? Tuo väritys on niin... hianoa.
Katsoin innoissani kaikki kuvat läpi x) Rhea on aivan ihana!
|
|
|
Post by akyla on Apr 29, 2007 19:37:55 GMT 2
Kiituksia Ico ^^ Useimmat väritän markkereilla, mutta jotkut vain puuväreillä. Et kai, ne ekat on ihan hirveitä Mutta kiitos~ Ja kaksi uutta; Lyikkärillä~ Olen huomannut että lyikkäritöitä on kiva piirtää. Eli se esittää lohikärmestä. Näyttää ihan hevoselta, jolla on sarvet päässä... Mutta pidän (kaikesta muusta kuin noista sarvista ) Eikö ole nätti? x) Wakastan tätä kittaa... Paitsi että silmien pitäisi olla HIUKAN pienemmät (ja vinommat).
|
|
|
Post by cocktail on Apr 29, 2007 19:52:56 GMT 2
Ihana kisuli! sen toisen silmän pupilli on kyllä pienempi kuin toinen...Tuo lohari on kyllä aivan mahtava *alennuuskopleksi* Vaikkakin kyllä luulin sitä hevoseksi eka, mutta se on kyllä niin hiano.
|
|
|
Post by akyla on May 9, 2007 19:06:11 GMT 2
Sen toisen pupillin oli tavallaan tarkoituskin olla pienempi ^^` Mutta se näyttää kyllä virheelliseltä, kun se ei ole tarpeeksi pieni. Kiitos~ Minäkin kyllä pidän siitä, mutta siinä juuri häiritsee se, kun se on niin hevosen näköinen. Uusi profiilikuva eräälle hahmolleni colordogsiin. Vanhempi on tuola jossain aiemmalla sivulla, niitä voi verrata. Pyrin tekemään tästä hieman realistisemman anatomian kannalta. Ihan tykkään, vaikka onkin tunne että pää on väärässä kulmassa ja kaula liian lyhyt. Mutta olen ylpeä *leijjuu* //edit:: Mutta se näyttää ihan nartulta, vaikka hahmo on uros -.-'
|
|
|
Post by akyla on May 15, 2007 16:34:54 GMT 2
Yyh, aina joudun puskeskelemaan ;_; Juuri sain valmiiksi. Meni ainakin kaksi tuntia! Mustalla tussilla väkersin. Teki kerrankin mieli piirtää musta-valkoista. Ihan tyytyväinen olen, vaikka piski istuu epävakaasti, ja takapuoli on turhan pyöreä. Viiva-viivalta väritetty. Siipiä ja harjaa rakastan~ Ne onnistuivat parhaiten 8) Mutta voi perhana olen ylpeä että jaksoin noinkin pitkään keskittyä tähän yhteen piirrokseen!
|
|
|
Post by felix on May 16, 2007 7:36:46 GMT 2
Miten en ole ennen löytänyt tätä? o.o Anyway, tuo Rhean kuva on i h a n a! Niin pieni ja pörröinen <3_<3 Tajuttoman syötävän suloinen! Tyksin tyyliäsi. Nuo ihmiset ovat hienoja! Minä en tajua ihmisen piirtämisestä hölkäsen pöläystä, mutta ei se ilmeisesti haittaa ^^ Jatka samaan malliin niin kehityt ^^
|
|
|
Post by akyla on May 25, 2007 15:00:33 GMT 2
Kiitos, fang~ ^^ Look guys, it's new pic! Eehee, LEPAKKO. Kokonaan tussilla. Oon ylpee~ Jalat on kököt, mutta kestäkäämme sen. Tarinaa: Löysin vanhan luonnoksen ja sitten oli pakko piirtää se loppuun. Tästä olen oikeasti ylpeä<3 Paras minkä olen ikinä piirtänyt~ Awws.. Sekin pelkällä mustalla tussilla... *leijjuu* Äähää oon leija x333333
|
|
|
Post by kristalli on May 25, 2007 15:06:20 GMT 2
Tuosta Yuuhista tuli kyllä ihan heti mieleen eräs minun piirtämäni kuva Shimasta, mutta en usko että olet sitä matkinut~ Asento on hyvin yleinen sun muuta. Tuo viimeisin kuva on kyllä hieno.
|
|
|
Post by akyla on May 25, 2007 15:12:21 GMT 2
Shimasta... o.ô En ainakaan tietoisesti. Mutta tuohan on aika tavallinen asento... Ja katsoin koirakirjasta jotain rakennejuttua, kun piirsin sitä. Kiitos~
|
|
|
Post by kristalli on May 25, 2007 15:20:46 GMT 2
Sanoinhan, että son aika yleinen. Unohdetaan^^ Ole hyvä.
|
|