|
Post by kristalli on Mar 9, 2007 13:46:02 GMT 2
|
|
|
Post by cocktail on Mar 9, 2007 14:16:26 GMT 2
No tullaampa sitten kommentoimaan. 1.Kiva lohishan se siinä. Ja tosiaankin aika "kiva". Nätti. Tuo sumeus sopii tuohon. 2. Kiva ja yksityiskohtainen. Varmasti on ollut jonkinmoinen urakka tehdä tuota. Onhan paperi vähän söhryinen, mutta niinhän ne kaikki vähän on. Varsinkin tuossa työssä veikkaan, että on ollut vaikea pitää söhryttömänä. 3. Mikäs tuossa. Kiva dinosaurus. Tykkään sen vartalosta. 4. Kivat tekstit ja hyvä piirros. Tykkään noista sinun pehmeän muotoisista koirista/susistasi 5. Nätti ja söpö siipiveikko. Taas yksi noista nami koira otuksista. 6. Kaunis sulava pää. Ja silmät. Nättih 7. Outo asento, jotenkin... Ja nuo on vähän paksut tuo etu tassut, mutta muuten nami. Ja on muuten söpö. 8. Grin. Mikset ota tuota hahmoksi? Kato nyt sitä. Just tommonen. Tommonen. Nätti ja kivasti piirretty ja väritys. 9. En tiedä, mutta jotenkin tuo ei iske minuun. Varmaan minulle liian värikäs... 10. Eihän tuon silmät ole oudot. Nätit pikemminkin. Punanen väri sopii tuolle, ja näyttää muuten kyllä aidolta sudelta. Joo, laitetaampa vaikka väsymyksen syyksi se, etten mitään järkevämpää saanut kirjoitettua
|
|
|
Post by kristalli on Mar 9, 2007 14:57:58 GMT 2
Aww~ Kiitos.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 9, 2007 17:06:46 GMT 2
Kuvasi muistuttavat jossain määrin Kuutamon piirtämiä, päät ehkä enimmäkseen. ^^' Muttajoo, lohari on nätti ja kivassa asennossa. Tuo harjaskin on kivasti toteutettu. Ryhmikseen olet saanut hahmot sijoiteltua mukavasti eri asentoihin. 8) Teet kivan pöwwöisiä häntiä, syön ne. >8) Susi työ on kauniisti väritetty~
|
|
|
Post by kristalli on Mar 10, 2007 18:29:09 GMT 2
Olen katsonut Kuutsin kuvia niin paljon että olen alkanut piirtää samalla tavalla, ainakin jossain määrin. Kiva, kaikki sanovat aina että piirrän pöwwöisiä häntiä^^
|
|
|
Post by kristalli on Mar 14, 2007 12:43:15 GMT 2
Heh, pusken~ Onko se läpinäkyvä, yritin muuttaa sen? Edit. Höh, ei ole.
|
|
|
Post by kristalli on Mar 25, 2007 11:32:15 GMT 2
|
|
|
Post by akyla on Mar 25, 2007 13:09:40 GMT 2
Hmm.. Sinulla on kiwa, pöwwöinen tyyli ^^ Hienojahan nuo, ainoa mikä minua ainakin häiritsee joissakin kuvissa on se, että koirien päät näyttävät kääntyvän poispäin katsojasta.. Ja siinä kuvassa, jossa koira katsoo taakseen, näyttää kuin sen pää olisi väärinpäin. Furrynselvätselitykset.com
|
|
|
Post by kristalli on Apr 9, 2007 19:06:24 GMT 2
Hmm, mitähän kuvaa tarkoitat? Muttah, kiitän.
|
|
|
Post by akyla on Apr 14, 2007 11:01:01 GMT 2
Tsrkoitan sitä seitsemättä kuvaa (ylhäältä laskien)
|
|
|
Post by kristalli on Apr 16, 2007 20:09:14 GMT 2
Ok.
|
|
|
Post by kristalli on May 4, 2007 14:44:24 GMT 2
Puskua jee~ Kuutamolle artti.
|
|
|
Post by kristalli on May 5, 2007 15:13:16 GMT 2
Toinen työni Kupolissa. Laavavirrat on hieman omituisia, mutta saa olla. Pitää harjoitella vielä sen jutun käyttöä... Kommentoikaa nyt jookos?
|
|
|
Post by cocktail on May 5, 2007 15:49:27 GMT 2
Mitäh tuosta nyt sanoisi... Tuo sumea tausta on kiva, tyksin siitä. Nuo laavavirtaukset ovat tosiaan aika ei-realistisia, mutta ne ovat vaikeita piirtää. (Olen koittanut)
|
|
|
Post by viento on May 5, 2007 20:52:52 GMT 2
Kommentoin nyt teoksiasi näin yleisesti - en kirjoita jokaisesta erikseen palautetta.
Pidän tyylistäsi, eniten ehkäpä lyijykynäpiirroksista. Anatomia on pääosin yleensäkin kohdallaan ja olen aivan ihastunut piirtämiisi häntiin. Omaat mielestäni suloisen pörröisen tyylin (teet siis esimerkiksi koirille mukavan pehmeän oloisen karvoituksen ym.) ja töitäsi on ilo katsella. Kaipasin piirroksiisi hieman enemmän varjostuksia sekä laittaisin itse ruumiinmuotoja selvemmin esille. Ilmeet kuvissa ovat suhteellisen samanlaiset, ehkä jonkinlainen vaihtelu virkistäisi? Tämähän on tottakai myös mielipidekysymys juu, mutta niitähän minä tässä kerronkin. :3
Oikein hienoja kuvia ovat, lisää vain.
|
|