|
Post by Cheetah on Mar 31, 2007 16:21:50 GMT 2
Puskenmutteikuntämämuutenhuomattais. Jepulis, eli uutta kuvaa taas~
|
|
|
Post by cocktail on Apr 1, 2007 9:43:52 GMT 2
Minä en nää mitään =(
|
|
|
Post by Cheetah on Apr 1, 2007 14:40:13 GMT 2
Ö___ö Höh, kyllä sen pitäisi näkyä.
|
|
|
Post by viento on Apr 1, 2007 15:34:40 GMT 2
Envoinutsillemitään, pakkotullakommentoimaantaas.
Minulla kuva näkyy kyllä ja oikein suloinen koiruus onkin. Asento on mahtava ja siivet erityisen onnistuneet. Ilme on suloinen ja anatomia on tosiaan kohdallaan. Hännästä olisin ehkä itse tehnyt hieman pidemmän, mutta muuten hän on kovin komea. Rakastan tassuja.
|
|
|
Post by Del on Apr 1, 2007 15:57:37 GMT 2
Ico, kuva näkyy topikin ensimmäisellä sivulla :3
Ja joo, inana on 83 Väritys on nam, ja anatomia kohdillaan. Opeta hei minuakin piirtämään siipiä~~
|
|
|
Post by cocktail on Apr 1, 2007 16:23:09 GMT 2
Nyt näkyy Outoa... Nojoo. Mun silmään kaikki ainakin on ihan kohdallaan. Siivet on nam ja on tuo otus muutenkin nam. Tykkään sen siivistä ja ilmeestä.
|
|
|
Post by Cheetah on Apr 9, 2007 17:37:26 GMT 2
n____n Kiittää mukavasta kommentista ja hyvä, että näkyy nytten Icollekkin~
|
|
|
Post by ciara on Apr 9, 2007 18:09:53 GMT 2
Olen sanonut tämän varmaan jo miljoona kertaa, mutta sanon kuitenkin vielä: Tuo sinun tyylisi on niin ihana~<3 Noikin hauwwat, oi n___n Rakastan töitäsi ihan älyttömästi, ja vaikka itse nipisetkin ettet osaisi värittää, voin sanoa että se ei ole totta. Väritysjälkesi on nättiä ja yleensä tasaista kuin mikä, ainakin jos vertaa minun toivottomiin kokeiluihini. Koneellakin osaat piirtää, mikä ei minulta luonnisti alkuunkaan. Nyt näyttää anatmoakin aina vain paranevan ja paranevan. Pistää ihmettelemään, että mitä piirrät sitten vaikkapa kaksikymppisenä? Odotankin sitä jo x) Tuo uusin lohikäärme on muuten nannaa. Miten joku saa paintilla tuommoisen tehtyä? Krääh, minä ainakaan 8) Ja muutenhei, saisinko minä tuon Veiderdajan omakseni? Siitä saisi kelpo hahmon 83
|
|
|
Post by Cheetah on Apr 9, 2007 18:49:08 GMT 2
Oih, ihanan pitkä kommentti n___n Minä ehkä odotan enemmän kauhulla, millaisia kuvia mahdan piirtää kaksikymppisenä x) Ja juuh, Veiderdajan saat, kiva että otus saa joltakin kodin. Ei pitäisi piirtää hahmoja turhaan *tälläkin hetkellä pöydällä nököttää yksi sellainen*
|
|
|
Post by ciara on Apr 11, 2007 16:22:39 GMT 2
Höps, varmasti ovat upeita silloin x) Tämä piirtä lähes aina uusia hahmoja, vaikkei kyllä pitäisi 8) Jee, offia taas vaihteeksi~ Muttajuu, kiitän kun sain Veiderdajan Menee kyllä tarpeeseen.
|
|
|
Post by viento on Apr 19, 2007 15:13:46 GMT 2
Pidän uudesta tuotoksesta (ainakin minulle se on vielä uusi). Harjas on hieno ja ilme varsin viehkeä. Varjostuksia olisi voinut tehdä hieman tummemmin. Mutta kuvastahan ne silti löytyvät, ei sillä. Taustan väri sopii kuvaan, mutta vasen korva katkeaa ikävästi päästä. Mutta kerta kaikkiaan hieno työ.
|
|
|
Post by Cheetah on Apr 19, 2007 16:24:58 GMT 2
*kiittää kommenteista* Zawano, minuakin se korva häiritsee, mutta oli pakko saada mahtumaan se kuvaan.
Joojatota, uusia kuvia taas. Tällä kertaa oikein monta kerrallaan~
|
|
|
Post by Dew on Apr 19, 2007 16:46:42 GMT 2
Oli pakko tulla kommentoimaan n__n
Eka (siis noista uusimmista) on upea~ Otuksen asento on kiva ja väritys ja taustakin todella onnistuneita. Tosin tuo vasen takaljalka on jotenkin hassusti, näyttää jotenkin siltä, että se koskettaisi silleen hassusti vedenpintaa ja jos nuo kaikki jalat olisivat samalla tavalla, hahmo kävelisi silleen hassusti veden pinnalla (Aikunolenhyväselittämään)
Tokakin on kivasti onnistunut, keksi siitä oikeastaan mitään sanottavaa.
Donantesta tykkään 8) Son muksi kun sillä on kuusi siipeä~ Nätit kuvioinnit otuksella.
Ja toinen. Asento on tollanen hassu, tyksin siitä. Siivet näyttävät hienoilta, kun ovat tuolla lailla eri asennoissa. keltainen laatikko sopii hyvin taustalle.
Tuo viimeinenkin on suloinen~ Sillon mielestäni nätti väritys. Tykkään siitä, kun Beta on tavallaan tuolla laatikon sisällä ja kurkistaa sieltä ulos.
Noihin vanhempiin täytyy vielä kommentoida, että border on mahdottoman suloinen. Ja Utonumini~ Siipiotuksen kuvioinnit väritys ovat nättejä.
|
|
|
Post by rage on May 12, 2007 11:55:00 GMT 2
Vähän mahtavia! 8) Siun täytyy piirtää miulle joskus
|
|
|
Post by Cheetah on May 12, 2007 13:19:28 GMT 2
Purw, kommenttia :3 Kiitän kumpaistakin mukavista sanoista. Piristitte päivää~
//Ja uusia kuvia taasen jonkimoinen liuta.
|
|