|
Post by viento on May 12, 2007 21:54:15 GMT 2
Oih, tuo Joel on lumoava. Aivan upea, anatomia kohdallaan ja tuo väritys on syötävää. Pidän tämän ulkonäöstä, kasvoista etenkin. Syön tämän, tai ainakin silitän hiukan. Toinenkin kuva on aika purr, tosin tuntuu jäävän ehkä hieman turhan vaaleaksi verrattuna ensimmäiseen kuvaan. Kolmas kuva on sulo, kyynel tosin ehkä hieman häritsevä (mean, jotenkin outo). Lyriikat sopivat mainiosti luomaan tunnelmaa kuvan sanomaan. Viimeinen, mutta ei suinkaan vähäisin kuva on riemua ja energiaa puhkuva. Asento on mielenkiintoinen valinta, tykkään.
Tällaista tynkäkommenttia, toivottavasti nyt edes jotenkin sain ilmaistua ajatuksiani. Rakentava jäi kompostiin tällä kertaa. Oikein hienoja kuvia~
|
|
|
Post by Cheetah on May 15, 2007 16:55:47 GMT 2
Hår, kommenttia 8)
Olen oikein otettu siitä, että Joelista pidetään. Itse olen nääs tykästynyt siihen kenties eniten kuin mihinkään hahmoon jo näin alussa. Pojjan ensimmäinen kuva on tosiaan toista tummempi, koska yritin säätää värejä skannauksen jälkeen tummemmiksi. Se ei kuitenkaan ollut järin hyvä idea. Oikeasti ensimmäinen kuvakin on siis saman sävyinen, kuin toinenkin, mutta tummennuksen jälkeen siitä tuli tuollainen. Ja juu, kyynel on outo. Enosaapiirtääaitojakyyneleitä.
Kiitän mukavasta kommentista :3
|
|
|
Post by felix on May 15, 2007 17:45:22 GMT 2
Joeli-poikaa ja Ryuuta. 8) Njuh, tuo Caven kuva olikin ainut mitä en ole nähnyt. Täytyy sanoa, että tuo asento on m a h t a v a! Siis käsittämätömmän ihana kuva. Söpis~
|
|
|
Post by Cheetah on Jun 11, 2007 18:51:33 GMT 2
*kiittää fangia kommentista*
Kaksi uutukaista kuvaa näin vaihteeksi~
|
|
|
Post by atmosfer on Jun 23, 2007 19:42:35 GMT 2
Oho, vau. (<--- hyvin yleinen aloitus)
Sinulla on todella muksa tyyli. Anatomia on suurinpiirtein kohdallaan ja kuvista on vaikea löytää minkäänlaisia virheitä. Väritys on joskus hieman rakeista, mutta ilmeet ja asennot korvaavat menetykset. o/
|
|
|
Post by Cheetah on Jul 30, 2007 16:52:50 GMT 2
Håå, kiitoksia n__n
// Jootota, uusia kuvia pitkästä aikaa iso kasa~
|
|
|
Post by kristalli on Aug 11, 2007 19:27:11 GMT 2
Piirrät pääosin hyvin ja anatomiakin on usein hyvin kohdallaan, mutta minua alkaa jo ärsyttämään nuo laatikot ja läpinäkyvät taustat, joita on melkein joka kuvassa. Lisäksi minua häikkää otusten vatsoissa tai rintakehissä jokin, vaikkei niissä luultavasti mitään virheitä ole. Silmäni vammaavat vaan. Hurr.
Mutta kokeile joskus taustalle jotain muuta kuin laatikoita 8) ?
Niin ja, tuossa valkohankikuvassa on ihan muksa tausta - kerrankin ei laatikoita x)
|
|
|
Post by Cheetah on Aug 11, 2007 19:39:49 GMT 2
Heijjee, kommenttia.
Olen tosiaankin jumittunut noihin laatikoihin. Niiden tekeminen tuntuu vaan jotenkin luonnolliselta, kun en osaa pahemmin piirtää mtn maisemia. Pitäisi ehkä oikeasti ryhdistäytyä ja koettaa vaihteeksi jotain muuta.
Kiitush kommentista, ihanaa, kun tännekkin vaihteeksi joku kommentoi~
|
|
|
Post by felix on Aug 11, 2007 21:09:36 GMT 2
Tuo pinkkihuivinen on ihana :3 Tuo se Kuoloon, tuotuo~ Sillä on ihana ilme ja tausta oli muksa ^^
|
|
|
Post by Cheetah on Aug 12, 2007 20:18:10 GMT 2
fangipallokinkommentoikiva 8)
Pitää katsoa teenkö siitä hahmoa minnekkään. Olen toisaalta jo kiintynyt siihen, että saattaapi olla. Katsotaan. Kuoloon nyt on kuitenkin toinen hahmo suunnitteilla. Ehkä se on tuo~
|
|
|
Post by kristalli on Aug 14, 2007 15:54:17 GMT 2
Kokeile vaikka tällaista:
Mikä tausta sopii hahmon asentoon? Minkälainen ilme hahmolla on? Minkälaisella tuulella hahmo on? Valitse pääväri tai aihe? Katso ikkunasta ulos?
*sanoo se joka ei useimmiten tee edes laatikkoa taustalle... x)
|
|
|
Post by felix on Aug 15, 2007 17:36:58 GMT 2
Mie tykkään Cheetahin laatikko taustoista. Itse olen niin laiska, että en edes tee taustaa.
|
|