|
Post by neredi on Mar 28, 2007 18:22:19 GMT 2
Jaksa kaivaa sitä vanhaa tuolta syvyyksistä. Tear on taas sotannut. i101.photobucket.com/albums/m74/tearinkuvia/myself1.jpgAloitetaan värillisellä, joo oli kivaa. i101.photobucket.com/albums/m74/tearinkuvia/namekanikopio.jpgNööt. Se on kani, ja sen toinen korva on vinossa. i101.photobucket.com/albums/m74/tearinkuvia/lusiakikopio.jpgSillä nyt on vähän iso silmä ja tolleesnoin, mutta jotenkin tykkään tästä kovin~ i101.photobucket.com/albums/m74/tearinkuvia/jotainhistoriallista.jpgIhminen, se todella on jotain historiallista, ja jaloistahan ei puhuta, en oikein jaksanut niiden kanssa.. i101.photobucket.com/albums/m74/tearinkuvia/sittaneer.jpgAnthro, ihan jees, tosin selkä hämyttää. i101.photobucket.com/albums/m74/tearinkuvia/leijjujapienenpi.jpgTämä taas, leijjuu. Tykkään tästä muuten, vaikkakin takajalat ovat hivenen kummalliset. Kulmaukset taitavat hivenen mättää ja sääret ovat pitkät ^^' i101.photobucket.com/albums/m74/tearinkuvia/nakki.jpgJa tämä onkin sitten aika eriskummallinen, se on Näkki, ööjoo.. Miksihän piirsin tälläisenkin? Ei, en osaa piirtää taustaa, ja ei, en ole jaksanut ryhtyä värittämään mitään, laiska minä ^^' Mutta tuossa nyt on piirrosta tämän vuoden puolelta, onhan noita taas muutama kertynytkin. Kommentoikaa jooko, tulisin siitä hyvin iloiseksi~
|
|
|
Post by akyla on Apr 2, 2007 17:38:48 GMT 2
Eijumankautakuinkasinäkinosaat? Siis nuo ovat tajuttoman upeita! Nuo pitkät jalat jotenkin sopivat sinun tyyliisi niin mahtavasti... Tahdon syödä tuon anthron... *mussuttaa piirrosta innoissaan*
|
|
|
Post by kristalli on Apr 9, 2007 12:13:23 GMT 2
Vähänkö on upeita!
|
|
|
Post by neredi on Apr 10, 2007 19:38:51 GMT 2
|
|
|
Post by huntneiu on Apr 10, 2007 19:58:52 GMT 2
Haisis~<3 Kadehdin todella riipustustyyliäsi .___. Aivan upeita kuvia kaikki. Hyvin olet tuossa koira-koira-karhu kuvassa sommitellut nuo hahmot, joskin tuon oikeanpuolimmaisen hurtan ilme on enemmänkin 'voipunut kyllästynyt tylsistynyt surullinen' kuin vihainen.
|
|
|
Post by Del on Apr 11, 2007 16:02:38 GMT 2
*kikattaa tuon haisunäädän ilmeelle* 83 Ihaniaah~ Siun piirustustyyli on niin söpö ja aargh~ *raiskaaltoa* Ainoa virhe on tuossa karhukuvassa.. Tuon karhun toinen etukäpälä on jotenkin aika.. Isohko, mutta sehän on keskenkin se kuva joten en ala siitä motkottaa. :3
|
|
|
Post by kristalli on Apr 18, 2007 17:04:21 GMT 2
Haisunäätä aww~ Kyllä vain olet tosi hyvä piirtäjä.
|
|
|
Post by akyla on Apr 21, 2007 18:58:39 GMT 2
Anthron kädet häiritsee minua.. Oikeankäden peukalo näyttää vääntyneen väärälle puolelle kättä. Tai jos se on pikkurilli, niin on vääntynyt outoon kulmaan. Muuten hieno. Muista ei kommentoitavaa, nuo kaikki on niin ihania~
|
|
|
Post by neredi on Apr 23, 2007 17:02:25 GMT 2
Olen räpyläongelmainen. Kiitosta kommentista ^^ Lissää tulee~ i101.photobucket.com/albums/m74/tearinkuvia/kukkanen.jpgKuvistunnin lopulla väkerrelty, ajassa n.15 minuuttia. Yksi musta tussi, malli oli, tosin hieman soveltelin. i101.photobucket.com/albums/m74/tearinkuvia/beigebeella.jpgTylsyysräheltely koneella. Väritys pahasti kesken. Päästäni revitty vain, ja älkää kysykö mikä se B sielä on, se vain tuli jostain. i101.photobucket.com/albums/m74/tearinkuvia/vuorenpeiko.jpgJoototamoi, olen vuorenpeikko. Eheaha, tein tuota lyijjykynällä rähellettyä osiota vaikka kuinka kauvan, livenä on oikeasti hieno, mutta skanneri tappoisen. teki tuollaisen rakeisen ja kamalan, siihen loppui tämän kanssa into. i101.photobucket.com/albums/m74/tearinkuvia/nouttari.jpgJa sittenminä tänään piirtelin tuossa koulusta tultuani jotain mielenkiintoista. Ja sitten menin vielä rakastumaan tähän herraan, jonkinlaiseksi hahmoksi tätä kai voisi kutsuakkin. Ja olihan siitä sitten pakko vetää kokokuvakin samaan syssyyn. i101.photobucket.com/albums/m74/tearinkuvia/nouttarikaks.jpg
|
|
|
Post by viento on Apr 26, 2007 20:40:24 GMT 2
Nuo kuvat, syön ne pian. Aivan ihania~
Omistat persoonallisia aiheita ja todella ihanan tyylin. Varjostukset ja väritys ovat hienoja, tykkään. Olen tällä hetkellä hieman väsyneellä päällä, eikä rakentavaa oikein synny - mutta täällä on yksi joka odottaa uusia kuvia innolla.
|
|
|
Post by akyla on Apr 28, 2007 10:24:23 GMT 2
*toistaa Zawanoa* Taas sarjassamme Tearin Kauniit Katseenvangitsijat Jotka Eivät Ole Virheitä Nähneetkään (TKKJEOVN) Eipä tule rakentavaa kommenttia...
|
|
|
Post by neredi on Apr 30, 2007 16:43:27 GMT 2
Oohon niissä viheitä, vaikka kuinka paljon. Olen näköjään hyvä jakamaan varjostuksia tasapuolisesti kuviini.. Suurin osa ei ole niitä nähnytkaan, ja joidenkin kanssa on sitten tapeltu varjoja puolikuoliaaksi asti, no. Tasan eivät käy varjojen lahjat. i101.photobucket.com/albums/m74/tearinkuvia/heppa.jpgTämä on kyllä ihmeihminen, täytyy sanoa. Hihhaloi kolme päivää viikossa tallilla, eikä tajua sitten mitään hevosen anatomiasta. No, voivoi, koetetaan kestää. Takajalat, tai jalat nyt yleensäkkin oli kuolema. Pää kuulemma näyttää pieneltä, mutta olen kyllä itse eri mieltä. Ja harjaksesta tykkään. i101.photobucket.com/albums/m74/tearinkuvia/4tuulta.jpgJoototaöh. Neljän tuulen korvat? Tämäkin vain tuli jostain, kuono on outo, taijjoo, outo se on kyllä ihan joka kohdasta koko otus. Elkää vaan kysykö mikä ihme se on, en tiedä. Tämänkin skanneri tappoi, joten oli pakko tummentaa koneella, nyt näyttää rakeiselta, mutta on hieman parempi. Tämä on tehty kokonaan HB lyijjykynällä, ja jollain sinisellä halpispuuvärillä.
|
|
|
Post by cocktail on Apr 30, 2007 17:02:29 GMT 2
Ihania! Kyllä minun silmääni tuo hevosen pää on liian pieni Söpö tuo örvelö ^^
|
|
|
Post by neredi on May 8, 2007 19:53:02 GMT 2
Pakko uskoa, että se on pieni, olkoon, minusta se ei edelleenkään ole >< Mutta kiitos hei kommentista~ Mutta jaksa enää miettiä sitä, yksi uusi kuva tuli tuossa eilen töherreltyä. Ei, ei edelleenkään mitään väritettyä, edelleen kämäisiä luonnoksia, mutta koetetaan kestää, mullon nyt vaan tällänen kausi, näköjään. i101.photobucket.com/albums/m74/tearinkuvia/kajaye.jpg
|
|
|
Post by viento on May 9, 2007 12:27:29 GMT 2
Tämä uusi, silmät meinasivat tippua kun ihastelin.
Tulee mieleen jonkinlainen shamaani tai vastaavaa. Asento on hieno, omaperäinen. Oikeastaan omaa silmääni ei häiritse lainkaan vaikka kuva on jätetty vain luonnokseksi - se sopii siihen omalla tavallaan. Kasvot ovat upeat, häntä samoin. Itseäni häiritsee ehkä tämä laiha olemus, joka on varmasti tehty tarkoituksella. Jalat vain vaikuttavat turhan likaksikkailta muuhun kehoon verrattuna. Kaunis hää on, kateeksi käy ihan piirrustustaitojasi.
Vielä hevonen. Itse en niinkään sanoisi että pää on liian pieni - sehän toki vaihtelee roduittain. Anatomia on suurinpiirtein kohdallaan - itse laittaisin ehkä säkää aavistuksen verran alemmas. Jalat ovat hienot, sopivan mittaiset. Hännänjuuri on turhan paksu omaan silmääni. Korvaa hieman kaposemmaksi ja silmää aavistuksen verran pienemmäksi. Oikein upea kuva muuten~
Neljän tuulen korva on aivan upea.
|
|