|
Post by felix on May 5, 2007 17:39:09 GMT 2
*reps* Löysin koneelta todella vanhan kansion, ja sieltä löytyi kaikkea 'mukavaa', jotka laitan tänne, että kaikki voivat nauraa niille! xDD Kaikkien aikojen ensimmäinen roolipelihahmoni Ri'ci Keskiyön laulusta (ja kaikkien aikojen ensimmäinen nettiin laittamani piirrustus) Joskus viime vuoden keväänä tehty ^^' Kaikkien aikojen toka roolipelihahmoni, Jack, jolla pelasin Dog Furry kakosessa
|
|
|
Post by cocktail on May 5, 2007 20:36:36 GMT 2
Toinen kuva ei näy ;__;
Rici on söpis ^^ Sen tassut ja silmät on kivat. Tuohan on parempaa jälkeä mitä minä saan nykyään aikaan.
|
|
|
Post by felix on May 6, 2007 13:55:29 GMT 2
Hööh, miulla näkyy kumpikin ;_;
Kiitos kommentista :3 Minusta sinä piirrät tosi kivasti ^^
Huomasin nyt että Ri'cim kuvassa on joku kummitteleva töhnä taustalla x)
|
|
|
Post by felix on May 8, 2007 8:58:15 GMT 2
|
|
|
Post by rage on May 9, 2007 15:48:32 GMT 2
Haahhahhaahhahhahaha,mitä kuvia!No ei nyt sentään.Hienompia noi ainakin on ku miun työt^^.
|
|
|
Post by felix on May 9, 2007 16:19:43 GMT 2
Kommenttia, taattua Maydei laatua :'D Juu. Kiitos ^^
|
|
|
Post by felix on May 30, 2007 11:43:19 GMT 2
Tässä on hiukan uutta verta tännekkin. Omia kuviani omasta hahmostani Kuolon Kynnessä: Herran profiili kuva. Olin todella ylpeä tästä, nyt häpeän. (no melkein) Tässä on Omar ja hänen vaimonsa. Älkää mäkättäkö sen tassuista, tiedän että niissä on paljon virheitä.
|
|
|
Post by felix on Jun 19, 2007 15:32:15 GMT 2
//Eikö ketään todellakaan kiinnosta minun piirrustukseni? x)
|
|
|
Post by atmosfer on Jun 23, 2007 19:16:41 GMT 2
Toiseksi viimeisin: Ihan mukavan näköinen, väritys on hieno, vaikka hahmo näyttääkin hieman... tönköltä? Tassut nyt on mitä on.
Viimeisin: Ihana tunnelma, asennot ovat kivat. Vaimon oikea jalka näyttäisi olevan poikki? Molemmilla hienot ilmeet.
Tyylissäsi on pientä sarjakuvamaisuutta, mikä tuo minusta mukavan sävähdyksen kuviisi. *ei tule millään rakentavaa*
|
|
|
Post by felix on Jun 25, 2007 16:35:31 GMT 2
Aah, kommenttia~ No, profiili kuvissa hahmoni aina seisovat sellain hölmösti x) Jep, kuten sanoin se tassu on outo ;_; Mutta kiva jos tykkäät ^^
|
|
|
Post by felix on Jul 15, 2007 11:42:20 GMT 2
|
|
|
Post by felix on Jul 18, 2007 17:33:34 GMT 2
//Olen laiska. Pusken. (vaikkaeikukaanhuomaaedesnäitä :'D) Teenager, luultavasti tuleva hahmoni tänne ^^
|
|
|
Post by veriarpi on Jul 28, 2007 22:55:36 GMT 2
Kehitystä huomaa kyllä joo 8) Pidän eniten tokavikasta ja tuosta ristikoirasta. Inspaako ripari? x) Teenager on suloinen, hyvä idea tuo ihottuma En olisi itse keksinnyt. Kehitystäsi on kyllä todella kiva katsella, koska se on suhtkoht nopeaa ja sen kyllä huomaa. Esimerkiksi tassuista on tullut tassuja ja muutenkin mittasuhteet parantuneet. Availe vain Googlea ahkerasti ja tutkaile erillaisia anatomiaoppaita. Laita hakusanaksi esmes "dog anatomy" x)
|
|
|
Post by felix on Jul 29, 2007 19:53:59 GMT 2
Aah kåmmenttia~
Jätti kiitos Teurukselle hyvästä kommentista 8) Kiva lukea tuollaista ^^ Ja kiitos vinkistä, pitääkin heti päästä testaamaan sitä n_n
|
|
|
Post by felix on Jul 30, 2007 12:10:18 GMT 2
//Taasen kolme uutta kuvaa, paintilla ^^ Kuolossa Cheetahille traden-puolikas, Joel-pojjka. Paintilla tuli leikittyä ja tuollainen kirahvi oli tulos x) Paintilla lisää, nääs kaksi avaa (Kuoloon). Ylempi on oma hahmoni Dust ja alemman jotkut saatatte tunnistaa, son Laran Lara, jonka se toi Kuoloon. Kommentti tervetullutta ^^ Kertokaa, kannattaako minun jatkaa koneella piirtämistä n__n
|
|