|
Post by huntneiu on Jun 11, 2007 20:40:02 GMT 2
" Jootota.. muokkasin Negen naaman " Kuplia ei ole liikaa 8) Sanokaa mitä sanotte, niitä ei ole liikaa. Sommittelu niiden kanssa meni vähän niin ja näin. Eli Teurus ja hänen nätti pärstänsä ovat kyseessä. Kokonaan gimpillä muokattu. Kommentit ovat tervetulleita ~ 8) Minun sisäinen lapseni. Teurusta älkää sotkeko häneen >) Alle 5 min linet ilman pyyhekumia, väritys kymmenssä minuutissa. Skanneri söi ikävästi reunat
|
|
|
Post by veriarpi on Jun 11, 2007 20:54:36 GMT 2
Z'ombi sanoo: i47.photobucket.com/albums/f152/Huntneiu/nege.pngZ'ombi sanoo: taideteos~ Lumpy sanoo: <3___________<3 Z'ombi sanoo: Pidät siis? 83 Z'ombi sanoo: Huulet näyttää höpsöiltä Lumpy sanoo: Ihana <333333 Lumpy sanoo: Siis muokkaus Lumpy sanoo: Ei minun naama x) Lumpy sanoo: Laita tuo muihin kuviin XD Z'ombi sanoo: x) Sinulla on nätti naama. Sopii tuollaiseen teemaan Z'ombi sanoo: Joo 8) Lumpy sanoo: "Jootota.. muokkasin Negen naaman" Lumpy sanoo: Upea Lumpy sanoo: Oikeasti Lumpy sanoo: Ihana<333 Lumpy sanoo: Laitan galleriaan x) Z'ombi sanoo: Anna lisää kuviasi Z'ombi sanoo: Kaikin mokomin Lumpy sanoo: x) Lumpy sanoo: Olen ruma Z'ombi sanoo: Etkä ole Lumpy sanoo: Kai voin jonkun antaa.. Lumpy sanoo: Eää.. Z'ombi sanoo: Oikeasti todella kaunis Lumpy sanoo: Odotas Lumpy sanoo: Olen ruma x) Z'ombi sanoo: Et x) Kauniit kasvonpiirteet Lumpy sanoo: >___< Lumpy sanoo: Nöy Laiskaminä x)
|
|
|
Post by huntneiu on Jun 11, 2007 20:55:53 GMT 2
x) Joo ~
|
|
|
Post by saaga on Jun 12, 2007 23:22:43 GMT 2
ooh, vähän hienosti muokattu. 8) katoin ekaks et whataaa, ootko piirtäny tietokoneella tai jtn jonkun ihmisenn. :')) aww, syön ton silmän. kavnista~
|
|
|
Post by atmosfer on Jun 19, 2007 15:31:51 GMT 2
Meinasin kaatua tuolillani. >_______<'' Minäkin luulin, että olet piirtänyt tuon itse - härrekyyd. Todella hieno ja 'taianomainen' muokkaus. (tuli heti Final Fantasyn Yuna mieleen x'>) Teurus on nätti, todella kauniit silmät.
|
|