|
Post by mucchan on Jun 19, 2007 11:45:43 GMT 2
Laitan ihan vain aikani kuluksi joitain tylsiä väkerryksiäni tänne. :'3 Ei miulla kauheasti ole mitään fiksua laitettavaa, mutta kunhan jotain. Lisäystä galleriaan tulee varmaan aika satunnaisesti. ~ EclipseArtti Andriaanaan - Sheenan Eclipse. Yritin värkätä kerrankin jotain vähän kuulimpaa kuin jokin sivuseisontapose. ^^' ~ Hävyttömän rumaAndrihahmoni Kara no, akryyleillä väkersin roolipelin piirrustuskilpailuun (2. sija herui). Itse en pidä tästä ollenkaan. Pienehkö purtelo valkoista meni kerralla. x) ~ Taraa 8)Ystäväni Tara halusi tradeilla kanssani ja antoi vapaat kädet tehdä hälle jonkinlainen fursona. Siinä seisoo. Tara on aika emo. ~ VäritysvaiheitaniTein tuollaisen "väritysoppaan" jollekin tyypille joka sellaista kyseli. Aika huono hoho. ~ Jokin kumma hahmosuunnitteluMiulla on paheena tehdä aina joitain hahmoja joita en kuitenkaan koskaan käytä. Kuten tämä. Jotain irlanninsusikoiraa siinä vissiini ainakin on. ~ ManyuanAndriaanan Flamin hahmo Manyuan. Tehty joskus yöllä vaihteeksi. Asentoa oli kiva tehdä, mutta nuo rehut tuolla taustalla on kyllä ihan ruiskutusaineissa. :'3 ~ TimideAndriaanan kehittelyjä taas. Zizukan Timide on siinä. Aika vanha jo, mutta ei voi mitään. Taustan värit olisivat saaneet kyllä olla voimakkaammat. ~ ThorLaitetaan nyt vielä tämäkin. ~ Lynkhor napTaas näitä hahmokuvia joita en koskaan ole käyttänyt mihinkään. ^^' Ehkä vielä joskus tuollakin jotain teen. Siinä olisi muutamia kuvia, vanhempaa tuotantoa löytyy myös DA -tililläni, ja da'ssa en tosiaankaan ole kovin aktiivinen btw. Muttamutta. Kuitennii. Jos jotain löytyy mielen päältä niin ryhtykee hurjimuksiksi ja kommentoikaa. :'3 Mörl kiittää kuittaa.
|
|
|
Post by siyah on Jun 19, 2007 11:52:47 GMT 2
O.O *Leuka loksahtaa auki* Vou, non ihania. Tara on söpis 83 Lahjoita minulle piirtotaitosi 833 Tykkään tyylistäsi. Tassut teet aivan syötävän ihanasti :3 Ensinnäkin, tykkään noista tassuista, teet niistä niin ihanan näköisiä ja tykkään isoista tassuista 83 Non söpöjä ^__^ Tuossa viimeisessä kyllä pikkasen minulla nuo korvat pistää silmään, ehkä hieman liian takana tai liian pienet? No en tiedä mutta kaikki ovat ihania ~
|
|
|
Post by niriro on Jun 19, 2007 12:03:45 GMT 2
* Katselee kuvia naama melkein kiinni näytössä*
Mahtavia ovat, siis niin ihania kuvia. Piirroksesi ovat niin hienoja että niitä pitää hetkeksi jäädä katselemaan hiukan pidemmäksikin aikaa.
~ ”Jokin kumma hahmosuunnittelu” kuvasta pidin todella paljon, siinä oli jotain salaisuuden tunnetta, kun hahmolla oli puppu päässä ja muutenkin hahmolla on hieno kuviointi.
~ "Hävyttömän ruma" kuva on minun mielestäni todella hieno kuva. Maisema on mitä hienon ja hahmokin erottuu hyvin taustasta, minun mielestäni tässä kuvassa ei ole mitään vikaa. Maisema on niin ihana että toivoisin itsekin elelevän tuollaisessa paikassa.
Muutkin kuvat ovat todella hienoja ja pidän sinun taustoistasi hahmojen takana. Jokainen hahmo saa aina omanlaisena taustan taaksensa ja se tekee niistä ainutlaatuisia. ^^
|
|
|
Post by atmosfer on Jun 19, 2007 13:10:10 GMT 2
Oho. o_____o Nyt en jaksa laittaa rakentavaa, joten revippä jotakin irti tästä: Todella hienoja kuvia! Piirtotyylisi on ihanan persoonallinen, vaikkakin ehkä joitakin anatomiaminiminivirheitä löytyikin. Manyuan on todella hieno ja onnistunut. Pidän myös Tarasta. o//
|
|
|
Post by saaga on Jun 19, 2007 14:14:02 GMT 2
oih. : o ihailen piirroksiasi, sekä kuinka jaksat väkertää suurimpaan osaan noin hienoja taustoja. o__o ite en jaksais. olen muutenkin laiska ja aikaansaamaton ihminen. x3 Eclipsen kuvassa, koiralla on hieman hassu asento, mutta vaihtelu piristää. : ) nuo tassut ovat syötävän suloiset ja pidän tyylistäsi, njam ! selkä on näyttänyt virahtavan hieman pitkäksi (etujalat aika lyhkäsen näköiset? vai? ' en sit tiedä.), tai sitten kuva vain hämää. tausta on kiva, aw. n_n Toi tara on myös nättimyskä, sekä muutkin tekeleesi. :3 awsh<3 olen laiska enkä jaksa kaikista tuollaisia 'pitkiä' sepustuksia kirjottaa. :3 Ihastuin tuohon Thorin taustaan ja itse koiraan erityisesti, siulla on kyllä homma hanskassa tässä piirrustuksen kanssaa. 8) lisäälisäälisää !<3
|
|
|
Post by neredi on Jun 19, 2007 17:53:29 GMT 2
Hm. Jos en pahaan erehdy, niin muistankin sinut, Mörl. Pelannut ennenkin reviirissä, jos oikein muistan ^^' vaiko? Ihailen edelleen taideteoksiasi ja etenkin tapaasi värittää ne~ Tyylisi on hyvin persoonallinen ja anatomia on nyt kutakuinkin kohdallaan.
Saa nyt mitään rakentavaa suustani.. tai. Eikun, Manyuan etutassut näyttäisivät taipuvan oudosti, ranteet ovat ikäänkuin venyneet hirvittävän pitkiksi, tai sitten olet taikonut sinne ihan uuden nivelen ..taijjotain. Muu ei jäänyt pikakelauksen jälkeen kaihertamaan. Jos tuijjoteltuani näitä lisää, keksin muuta mainittavaa, niin inahdan kyllä.
|
|
|
Post by mucchan on Jun 26, 2007 11:35:25 GMT 2
Kiitos kommentoijille. 83 *on otettu* Hups, Lynkhorin korvat ovat tosiaan vähän turhan takana ja otsakin näkyy olevan hieman korkea. No, eihän se mikään kovin uusi kuva olekaan asd. :'D Eclipsenkin eturaajat ovat kyllä vissiin jääneet lyhyen länniksi. Tear, oikeassa olet. Olen kyllä pelannut aikaisemminkin täällä~ Tarkoituksenani ei ollut taikoa uusia niveliä, mutta ajattelin että nuo eturaajat olisivat siinä kuvakulmassa katsojaa nähden että ne näyttäisivät lyhyemmiltä, mutta en kyllä oikein osaa piirtää sellaisia kikkoja vielä. Pittee harjoitella. :3 Lisäilen tänne muutamia töitä, jotka olin jostain syystä unohtanut viime kerralla. ~ Deviantart - Hyvää halloweenia!Vanha työ. x3 Otsa on hieman korkea. ~ Isterin kasvohoito -tilannekuvaHalusin tehdä Andriaanassa jotain tilannekuvaa ja Lars ehdotti minulle tuota peliä, jossa Ister puolikasvoitetaan. Ja tulihan väkerrettyä. D': En ole mikään kauhean nopea arttikone tietokoneella ja tuota piti sitten kikeltää oikein olan takaa. Veri on aika, ahehe.... :'3 *Tuhinaa*
|
|
|
Post by Cheetah on Jun 29, 2007 16:43:29 GMT 2
Ö__ö Riemastuin eräänä päivänä tajutessani, että teikä on liittynyt taas keskuuteemme. Muistan, kuinka ihailin töitäsi. Ja ihailen vieläkin. Ei_kukaan_voi_piirtää_noin_hyvin. Rakastan tapaasi käyttää värejä ja noita yksityiskohtia, joita hahmosi ovat pullollaan. Tuntuu, että jokaisella katselukerralla huomaa kuvasta jotakin uutta. Ihan tajuttoman upeaa. Oikeasti. Teikän tyyli piirtää koiraotuksia on jotenkin ihanan omantakeinen. Tykkään niiden kuonoista ja jaloista erityisesti. Lisäksi tuo vatsakarvoitus on jotenkin ihanaa. Silmät kaikessa yksinkertaisuudessaan ovat niin ikään kauniita. En jaksa kommentoida nyt jokaista kuvaa erikseen, mutta sanon vain, että vaikka teikä on kehittynyt kovasti tänä aikana, jona ei Reviirissä ollut, tunnistaa tyylisi silti mistä vain. Se on vain niin ihanaa~
|
|
|
Post by mucchan on Sept 15, 2007 16:20:08 GMT 2
.... Nah? O__o Cheetah älähän nyt ahehe. Jo pelkästään Reviirissä on huimasti ihmisiä jotka osaavat piirtää paremmin kuin minä. Olen kuitenkin otettu siitä että sie löydät noista kuvista noin paljon positiivisia asioita ja ilmeisesti pidät töitä ja tyylistäni. x'3 Kiitoksia. Kovin. Tuollaiset rytinäkommentit saavat minut hämmentyneeksi kun en koskaan osaa oikein vastata noin mieltä kohentaviin. : D Mutta juus. to. Asiaan. n__n Länttään tänne muutamia uutuuksia kuveja. Kamulle korttiva. Minun ja hänen fursonansa ovat mukana. :3 Tosi hieno kennkä. Ja truu äidinkielimaisterikäsialakin. Muutamia kouluvihkotuherruksia. Tuo hökkeli on yhteyskuntaopin vihkosta, kun kävimme läpi joitain asumismahdollisuuksia, joille tietysti annoin armottoman huomioni, totta vie. >__> Hukka on äikänvihkosta. Jostain syystä pidän siitä aika paljon, vaikka itse sanonkin. Tuosta voisi yrittää muokata joskus jonkun artin. Koiraotus tähtitaustaa vasten on myös ykon vihkosta. Nopeasti sutaistu kalla -niminen kukka on äikänvihkosta, ne kuuluvat lempikukkiini juhannusruusujen ja lupiinien ohella. Sellaista. :3
|
|
|
Post by hydra on Sept 15, 2007 18:58:26 GMT 2
Ihana 8'D Olen aina tahtonutkin oman pallomeren, kävin tänään pallomeressä ja varastin siitä yhden pallon mukaani ~ Kiitos Mörl mies kaunis kortti :3 Muutenkin nuo kuvasi ovat syötäviä. Mutta en syö niitä
|
|
|
Post by mucchan on May 10, 2008 17:27:55 GMT 2
Pallomeri on mafioosojen aarrekätkö. : ) Pari uutta kuvaa voisin hiilata näytettäväksi, saatte harmiksi vain linkit kuviin, jotka sijaitsevat dartissa, koska en jaksa nyt ruveta kikkailemaan niiden kuvakokojen kanssa jotta voisin mielekkäästi läntätä ne tänne. :'3 loikuhowl.deviantart.com/art/Eww-random-83929403Aika simppeli tämä, piti nopeasti pykäistä jotain portfolion kanteen. Kirjoitin muuten koirasusista~ Ei kylläkään tullut kuin kaikenkaikkiaan 15 sivua, mikä on vielä vähäinen. Simppelin puoleinen kuva tosiaan mutta meneehän tuo ihan mukiin. :'3 loikuhowl.deviantart.com/art/The-light-of-my-life-85253308Miulla on tulossa maanantaina pääsykoe taikkariin, mukaanlukien haastattelu jossa pitää esimerkiksi näyttää kolme työtään haastattelijoille. Huomasin ettei miulla oikeastaan ole mitään erityisen hyvää työtä, joten yritin pykäistä jotain vähän hienompaa, lopputulos on mielestäni ihan oukei. : 3 Sain tämän eilen kolmen aikoihin yöllä valmiiksi...
|
|
|
Post by Del on May 10, 2008 17:57:20 GMT 2
Itken verta tuon The Light of my life-kuvan takia ;_______; Se on niin hieno, ihana, upea, tunnelmallinen, tasainen jajaja kurrrrrrrr~ Jokin tuossa valoa pitelevässä metallihäkkyräpallossa häiritsee minua, ehkä se että metalli ei näytä kiiltävän kovin paljoa. Mutta silti, arnam. *_* en ole vähään aikaan nähnyt yhtä upeaa työtä.
|
|
|
Post by neredi on May 10, 2008 18:33:18 GMT 2
..okei. Ja minä mihinkään kuvataidelinjalle pääse-- (joosiis pääsykokeet oli tiistaina) Sain kompleksin.
Aika törkeen hienoa. *tuijjotus* piip.
|
|
|
Post by Kalla on May 10, 2008 18:45:00 GMT 2
Itse kukin saa täällä aina itsetuhoisia ajatuksia taiteitasi katsellessa... Miten kukaan voi olla teknisesti noin vahvalla ja näyttävällä tasolla... ei jumankeut. Varsinkin, kun et jätä sisällöllisestikään paljon napisemisen aihetta. Ei näitä oikeastaan voi kuin ihailla.
Täytyy sanoa että hulluja ne siellä Taikkarissa ovat jolleivat sinua sisään ota.
|
|
|
Post by kaarnavene on May 11, 2008 12:53:38 GMT 2
Epäreilua, miten jotkut osaavat piirtää noin hyvin ;_____;
Kalla ja muut ovatkin jo lähes vieneet sanat suustani, tyydyn vain ihailemaan niitä~ Ne on kauniita~<3
|
|