|
Post by higashi on Jun 19, 2007 15:45:10 GMT 2
Jootota. Älkää kysykö mikä sarjakuva, epämääräinen suttu tämä on x) Eli siis, pienimuotoinen sarjakuva kokonaan vesiväreillä (kärsikää...) skanneri raiskannut sen ja muuta mukavaa. Mutta jos jotakuta kiinnostaa, tulkoot sanomaan kommentteja, niin laitan lisää sivuja tänne 83 Älkääkä välittäkö isosta koosta. Tai muutenkaan. Möö.
|
|
|
Post by atmosfer on Jun 19, 2007 16:56:39 GMT 2
Todella mukavaa jälkeä, jos kerran olet kokonaan tehnyt vesiväreillä? Vau. Kansikin(?) on todella nätti. ^^ Jatkoa halutaan, ainakin minä lukisin. :'D
|
|
|
Post by akyla on Jun 19, 2007 17:01:49 GMT 2
Tuo aarnikotka (?) tuossa kannessa on aivan erityisen upea o.o Jälki on muutenkin kaunista, unenomaista. Minä osaa kommentoida rakentavasti x)
|
|
|
Post by higashi on Jun 19, 2007 20:08:23 GMT 2
Pelkäsin jo, ettei ketään kiinnosta... Mutta onhan täällä ihania ihmisiä 8333 Kommenttinne pelastavat päiväni~
Ja joo, on sen tarkoitus olla kansi 8) Ja olen oikein positiivisesti yllättynyt, että jälki muka on kaunista. Minun vesivärituhruista ei voisi moista olettaa x)
Mutta hei, jos oikeasti haluatte lukea, laitan toki lisää tässä joku päivä 8))
|
|
|
Post by jupiter on Jun 19, 2007 20:14:56 GMT 2
Oiiiiii! *___* <3 Aivan ihanaa jälkeä, niinsanotusti Taattua Helo-Laatua. Tuo aarnis on vaan niin... niin kaunis. Ja sitten nuo koirat ja maisemat ja värimaailma... <3_<3 Ja huumori x) Thatoo lukea lisää!
|
|
|
Post by niriro on Jun 19, 2007 21:16:53 GMT 2
Kaunista tuotantoa ja niin hienosti tehtyä sarjakuvaa.
*Tahtoo lisää*
Sarjakuvan ensimmäinen sivu sai minut kiinnostumaan sarjakuvasta yhä enemmän ja joka kerta kun luen tuon sivun uudelleen, kiinnostun siitä vielä enemmän. Kansikin on todella kaunis ja ihana.
Luen lisää mielelläni kun sitä tänne ilmestyy. ^^
|
|
|
Post by saaga on Jun 19, 2007 21:26:40 GMT 2
Aww, toi aarnikotka on hemaiseva, alku myöskin ihan kiinnostava ja lupaava. 8 ))) lishää! : 3
|
|
|
Post by higashi on Jun 21, 2007 9:03:29 GMT 2
Kiitush teille kaikille 83 *ruttaa ne* Ja eihän kommenttipersoHelo voi olla laittamatta lisää, jos joku lisää tahtoo x) Varoitan muuten, että sarjakuvan laatu saattaa toisilla sivuilla olla suurempi mitä toisilla ja toisilla sivuilla taas rajusti heikompi, mutta toivottavasti kestätte sen^^'
|
|
|
Post by veriarpi on Jun 21, 2007 9:32:59 GMT 2
Ähähäh Milloin olet oppinnut piirtämään noin hyvin? <3_____<3 Tuo kannen aarnikotka on upea~ Kirjoitat sujuvasti, mutta voisivat vähemmän luottaa tarinnan kerronnassa tekstiin. Ja fontin koko pienemmäksi 83 Muuten todella hyvää työtä<3
|
|
|
Post by higashi on Jun 21, 2007 9:41:30 GMT 2
Minä jaksa enää tapella noiden fonttien tai tekstien kanssa, saavat luvan kelvata. Mutta kiitos Negerakas, kommentistasi~<3 Minä oppinut mitään hyvin piirtämäään x) Sotkemaan korkeintaan. Mutta jos sitä mieltä olet, niin tack~
|
|
|
Post by akyla on Jun 21, 2007 10:44:51 GMT 2
Toi pieni ruskea koira on paras x) Pitkäpinnainen... Tuo peili... Se on jotenkin hyvin toteutettu... Semmonen kaunis... Ja ne oliot mitä sieltä tulee... *hyrr* Onko ne jotain tappajapeuroja? o.o Oh my, they're gonna eat our doggies ;_; (kuitenkin kirjoitin väärin x3)
|
|
|
Post by Dew on Jun 21, 2007 11:02:41 GMT 2
833 Grr~ Ihana sarjis. Tuo kansi, sen aarnikotkamikälie ja tuollainen pehmeä vesiväriväritys. Tuo pikku kirppu on ihana x3 Lisöö~ Jee.
|
|
|
Post by higashi on Jun 21, 2007 14:13:54 GMT 2
<)
Jotenkin tulee kamalan hyvä fiilis, kun ihmiset tykkää 8) Minä kun luulin, ettei ketään kiinnosta... Mutta kiitos rakkaat, tottakai saatte lisää~<3
|
|
|
Post by cross on Jun 21, 2007 15:03:15 GMT 2
Äkkiä lisää, äkkiä lisääää <33
|
|
|
Post by jupiter on Jun 21, 2007 17:06:02 GMT 2
Ajfhadijfgasfgaga joo Lisää lisää lisää! Tuo pikkuhauva on älyttömän söpö ~<3 Piilomainostat Atriaa törkeästi <)
|
|