|
Post by siyah on Jun 28, 2007 18:55:36 GMT 2
Vii ~ Jatkoa tullut. Ihanaa jälkeä ja tätä on mukava katsoa ja lukea. Lisää ehdottomasti 8))
|
|
|
Post by kristalli on Jun 28, 2007 20:56:06 GMT 2
Hyvää sarjista~ Mutta laskin uusimista sivuista neljä kirjoitusvirhettä x) Ei pahalla.
|
|
|
Post by higashi on Jun 29, 2007 9:53:03 GMT 2
Awww, kiitos taas teille kaikille 83 Ja hui; neljä kirjoitusvirhettä Mitenköhän ne oikein livahtivat silmieni ohitse? Toisaalta, kun luin tarkkaan, löysin viisi virhettä x) Aivot lomalla, sen huomaa. Mutta kiitos kun sanoit, että pääsin korjaamaan asian~ Vihaan kirjoitusvirheitä^^' (ja tuota typerää ohjelmaani, joka laittaa tekstejä sika hitaasti) Mutta kiitos teille kommentoijat 8) Lisää tulee, jahka pääsen piirtämään sitä. Tänään lähden kuitenkin serkuille kahdeksi yöksi ja siinä aikana ei oikein lisää pääse tulemaan, mutta kyllähän te maltatte 8)
|
|
|
Post by higashi on Jul 4, 2007 20:07:10 GMT 2
Pusken, olen ilkiä. Juu, lisää pukkaa 8) Älkääkä säikähtäkö jälkeä, skanneri leikki kanssani ;_; Son ihan tyhmä. Tapan sen vielä joskus. Noo, tässä tätä kuitenkin
|
|
|
Post by niriro on Jul 5, 2007 6:57:41 GMT 2
Ui! ^^
Tarina on ihana ja kerronta hyvää. Lisäksi tätä on mukava lukea ja piirrosjälki on todella kaunista.
~ Odottaa innolla lisää ~
|
|
|
Post by akyla on Jul 5, 2007 11:15:11 GMT 2
Bwww ;__; Tume parkaa.. Kaikki sen läheiset.. Että minä rakastan tuota aarnikotkaa(ko)~ Se on erittäin kauniisti toteutettu ^^ Vaikka on nuo koiratkin, mutta tuo aarnikotka(?) on purrr..
|
|
|
Post by jupiter on Jul 5, 2007 13:52:03 GMT 2
IHANA AARNIKOTKAAAAAAAAA *__________* <<<333345 Mut Tume parka ;_; Yy.
Lisää.
|
|
|
Post by sandan on Jul 6, 2007 22:30:51 GMT 2
Vou. Yhdyn feeniksiin. Ihana aarnikotka. Upea 8) Helo tämä on upeaa. Me tahdomme lisää!!! x) * Ihastelua *
|
|
|
Post by felix on Jul 11, 2007 16:38:10 GMT 2
Lisää. Kaunis, mutta silti niin huumorillinen. Tume on ihana ja se pikku piski kans. Tyylisi on tuollaista, nättiä ja omalla tavallaan herkkää. Lisää, pakko saada lisää!
|
|
|
Post by higashi on Jul 12, 2007 17:56:06 GMT 2
8) Kiitush kaikki~ Yritän laittaa vielä loppuviikosta lisää, kun sitten tulee pitempi tauko laittamisessa rippikoulun takia. Ja joo on se aarnikotka Furry 83
|
|
|
Post by felix on Jul 12, 2007 18:26:30 GMT 2
Ooh Söpöjä pikku... ööh... mitän nyö nyt ovatkaan... x) PinkkisTume suoraan kaupan hyllyltä :'D Argh! Nappisilmät! Ei, repesin
|
|
|
Post by jupiter on Jul 12, 2007 18:49:24 GMT 2
Minä ehdin nähdä tuon ekan sivun vilaukselta kun tapasin vime viikolla Helon IRL, mutta se ei antanut minun lukea sitä tarkemmin x) Julmuri.
PinkkisTume XDDDDD Tuon ilme pehmoleluna on joku niin ihana x) Ja nuo pikku... otukset. Kuten fang totesikin, voi äly että ne on söpöjä, suorastaan valloittavia~<3 Lallalaa. Osaan taas kommentoida, sori x) *hymiöfriikki*
|
|
|
Post by romeo on Jul 12, 2007 20:31:19 GMT 2
Voi äly. Joku osaa piirtää, ja kaiken lisäksi keksii ideaa sarjakuvaansa. *Mussuttaa sivuja* Ja vielä ihanaa huuroria lisukkeena. ^^ *Tahtoo lisää*
|
|
|
Post by sandan on Jul 14, 2007 20:09:15 GMT 2
Pinkkis Tume pehmolelu suoraan kaupan hyllyltä x) Repesin. Nuo pikku oliot on kyllä varsin sulosia 8) Ehania * haliruttii ne * Ehana taas kerran 8)
|
|
|
Post by higashi on Jul 15, 2007 20:03:00 GMT 2
Hej muuten~ Minun riparini alkaa huomenna ja kestää yhdeksän päivää, joten silloin tätä sarjakuvaa ei valitettavasti tule lisää 8( Pahoitteluni. Saatan kuitenkin ehkä ehtiä laittamaan tätä sarjista lisää, mutta älkää laskeko liikaa sen varaan^^' Joten, olkaa kärsivällisiä mussut 8)
|
|