|
Post by kerudo on Jun 21, 2007 18:21:06 GMT 2
Atria on >)
Mutta joo, lisää kyllä vain~ Hienoa saada tännekkin vaihteeksi jotain sarjakuvaa, muiden taiteiden sekaan. Tämäkin lukee jatkoa mielellään 833
|
|
|
Post by higashi on Jun 23, 2007 11:07:53 GMT 2
Joo, olen pahamaineinen piilomainostaja x) Oi, The Great Mispakin on tullut kommentoimaan Olen otettu~ (älkää kysykö mikä The Great Mispa, se vain tuli jostain) Ja toki pitää teille laittaa jatkoa 8) Pahoittelen, että vain yksi sivu, mutta toivottavasti ette tapa.
|
|
|
Post by atmosfer on Jun 23, 2007 12:27:52 GMT 2
Oho, missä vaiheessa tätä tuli lisää? Ihunaa. ♥ Piirrät hyvin ja kuvat eivät ole hutaistun näköisiä. Tarina etenee ehkä hiukkasen liian nopeasti, mutta ei se niinkään haittaa.
Hienoa, hienoa, lisää vain. o/
|
|
|
Post by sandan on Jun 24, 2007 11:47:07 GMT 2
* Ihastelua * Ei hitto x) Tämä on oikeesti hyvä. " Ja lihavakin oot vielä! " Repesin " Tänään on sentään atrian lihapullia. " Repesin lisää " Tai mun äiti syö sun äitin ja samalla sunkin ruuat. " Lisää repeilyä Oikeasti. 8) Tosi nätti sarjis ja ihan hauskakin. 8) * Odottaa lisää *
|
|
|
Post by saaga on Jun 24, 2007 16:18:55 GMT 2
Aww, tykkään tyylistäsi. :> Muutenkin tää on hieno, vieläpä kun vesiväreillä tehty. : o Syringan sanoja lainaten, juoni menee melko nopeasti, tai noh, mistäs sitä tietää mitä vielä olet keksinyt noitten koirien pään menoksi, mutta kuitenkin. :3
Tuo Atrian Lihapulla -juttu oli ihan parass. 8 DD piilomainontaa, muahw. :')
lishäää !
|
|
|
Post by higashi on Jun 24, 2007 17:34:16 GMT 2
Aaa, kiitos taas kommenteistanne 8DD Ja kehuista varsinkin, lämmittävät mieltäni ja piristävät päivääni n____n
Pahoittelen, jos tapahtumat etenevät teistä hiukan nopeasti. Olen ehkä vähän kärsimätön tämän alun kanssa (kuten aina x)) tai sitten vain minulla on vielä totuttelua tähän sarjakuvan piirtämiseen. Helo yrittää kuitenkin parhaansa 83
|
|
|
Post by akyla on Jun 25, 2007 13:14:44 GMT 2
Eei ne minusta liian nopeasti mene. Sopivasti niin, että pysyy kärryillä n__n Tuo uusimman sivun viimeinen ruutu on ihan paras x3 Sen ilme on niin muahtava~
|
|
|
Post by teuhu on Jun 27, 2007 14:28:46 GMT 2
Ooh, lisää lisää. :D Mahtavaa jälkeä saat vesiväreillä. :> Minä vain kastelisin koko paperin saamatta mitään aikaiseksi :D Minä tykkään, ihanan pehmoista jälkeä.
Juoni menee ihan sopivaa tahtia, ainakin minulle tuo on ihan ok. :> Mielenkiinto pysyy jokaisen sivun jälkeen, viimeinen ruutu jää aina tuollaiseksi jännäksi :D lisää tätä. Repeilin herkästi monessa kohtaa sarjista. :'D Atrian lihapullat yms. mattohommat. xD äygh.
muttah, lisää! <3
|
|
|
Post by jupiter on Jun 27, 2007 14:52:43 GMT 2
Ihhihii 8) Ihastuttavaa jälkeä yhä. Mitä siellä peilissä näkyy? Tumen (?) ilme on vikassa ruudussa aika priceless >8)
|
|
|
Post by sammy on Jun 27, 2007 15:50:42 GMT 2
Oi nättiä sarjakuvaa. :3 repesin tuolle viimiselle kuvalle, aivan ihana. <D Mutta lisää tätä.
|
|
|
Post by higashi on Jun 28, 2007 11:53:15 GMT 2
*halittaa kaikki kommentoijat* Te ootte niin ihania purr~<333 Joten pitää teille lisää laittaa 8)
|
|
|
Post by Dew on Jun 28, 2007 12:01:12 GMT 2
Awwies, lisää, oikein kolme sivua 83 Piirtojälki ja sarjis ovat yhä ihania.
|
|
|
Post by jupiter on Jun 28, 2007 12:42:44 GMT 2
Ai, se mitä Tume säikähti ei ollutkaan peilissä x) Siisti juttu silti. "Hirviöt = lapsilauma, joka rynnii päälle ja haluaa silittää" XDDD
Ei se kylä saanut tuhoutua ;_;
Jatkoa odotetaan 8)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 28, 2007 12:45:49 GMT 2
"..meiän äiti syö teiän äitin ja samalla sunkin ruuat. Ja tänää on sentäs Atrian lihapullia!" Repesin tuolle ja pahasti. X)
Oikein jännittävä ja mukava sarjakuva. Jälkikin on kaunista~ Odotan innolla jatkoa.
|
|
|
Post by akyla on Jun 28, 2007 13:55:20 GMT 2
Eih O.O Mitä niille muille koirille tapahtu? Nehän oli siellä kylässä, eli... ;____; Mutta jälki on edelleen jotain niin ihanaa ja tuo Tumen kommentti hirviöistä on kyllä varsin asiantunteva *reps*
|
|