|
Post by jupiter on Aug 20, 2005 13:22:03 GMT 2
No minäkin halusin laittaa tänne pikku kallerjan. Tässä on kyllä nyt vasta muutama lohikäärme, mutta lisää eriaiheisia oletettavasti kunhan piirtelen. Tulilohikäärme, jee. Tiesittekö, että nuo pään seudulla olevat lyijykynä-ääriviivat ovat sanalla sanoen rumia? Yritän pitää lomaa tusseista, mutta se on vaikeaa. Ja jäälohari. Kaiketi siinä on myös vähän vesilohikäärmettä pyrstöstä ja räpylöistä päätellen. Ja tuossa kuvan alaosassa lienee vähän liikaa ylimääräistä tyhjyyttä. Öh, tuulilohikäärme. Älä sekoita tulilohikseen. Väritys oli jokseenkin suhruinen ja jouduin vähän peittelemään niitä pehmennyksellä PSP:ssä, rumaa kyllä. Tuo tuulisysteemi sen kädessä on jokseenkin hämärä. O_ô
|
|
|
Post by ryder on Aug 20, 2005 16:16:27 GMT 2
Iihiiii! Ihunia. ^--^ Aivan iiiiiiiihunia. Väritys eritoteen kiinnitti huomioni. 83 Niin ihanan.. pehmeästi väritetty. ^^ Jnejnejne voisin jatkaa vieläkin, mutten taida. x)
|
|
|
Post by zivilynn on Aug 20, 2005 16:42:48 GMT 2
Toosi upeita kuvia! Mine tykkee.
|
|
|
Post by marlimehu on Aug 20, 2005 18:18:18 GMT 2
Ovatpas he kauniita. (: Väritys tosiaankin lumoaa. Eri värisävyjen yhdistely on näköjään hallussa. o.o' Varsinkin tuo vihreänsininen lohikäärme on minusta aivan liian hieno. Tussauksen poisjättäminen saa näyttämään kuvat ehkä paremmiltakin, tässä tapauksessa. Pikkupikku kritiikkinä vielä, että jos ne ovat lohikäärmeitä niin plussaa minun kohdallani tekisivät ainakin muutaman suomut. ^^ Vai onko heillä vain nahka, niinkuin jollain sammakoilla tai vesiliskoilla?
|
|
|
Post by kreda on Aug 20, 2005 18:52:53 GMT 2
Miten_upea_väritys. Ei hitto. Väritetty siis aivan mahtavasti. Tuli on mahtava, valo heijastuu hienosti lohareiden suomuista ja muutenkin. Hienoa. Mutta nuo loharit on liian matomaisia mieleeni. Eihän niillä ole takajalkojakaan. Se on tietenkin makuasia kuinka lohiksen piirtää, mutta nuo näyttävät niin hassuilta kun kuvittelee otusten raahautuvan jossain pöpelikössä peräpäätään perässä hinaten. Silmät ja siivet ovat mahtavat. Hienoa.
|
|
|
Post by jupiter on Aug 21, 2005 8:44:39 GMT 2
Hm. Suomut. Enpä tullut ajatelleeksi. Kai niillä sitten on vain nahka. x)
Ja no, ne jalat. En uskonut niiden tarvitsevan, nehän liikkuvat lentämällä ja asuvat luolissa joissa ei tarvitse ryömiä, joten takajalat ovat muuten vain surkastuneet pois, kun ovat olleet tarpeettomia viimeiset 50 miljoonaa vuotta :3 (Seli seli?)
|
|
|
Post by namego on Aug 21, 2005 8:50:24 GMT 2
Samaa minä kuin Pipsukin, mutta haluan ertyisesti huomauttaa tästä upeasta värienkäytöstä! Joissain kohdissa on vielä hiottavaa, kuten eturaajoissa, siivet ovat muuten aivan upeat, mutta en ole varma, onko niiden "muoto" täysin oikeappinen. Nomutta, kuka nytten sellasia kaipaa, kun saa kattella tällästä ihanaa värienloistoa!
Saa kehua skanneria!
|
|
|
Post by kreda on Aug 21, 2005 11:36:49 GMT 2
Tietysti se on jokaisen asia kuinka lohikäärmneen piirtää, eihän sitä ole kukaan päättänyt. Mutta ajatus takajalattomasta loharista on vieras minulle. Oma mielipiteensä kuitenkin kullakin.
|
|
|
Post by suzie on Aug 21, 2005 13:02:29 GMT 2
Upeita lohareita^^ Väritys on aivan mahtava!
|
|
|
Post by jupiter on Sept 10, 2005 13:37:17 GMT 2
Taas vähän kuvia. ^^ Siinon taas tuo sama Mister Freeze. Mutta väärän värinen ja -kuvioinen, kun vesivärit eivät oikein tahdo päästä kanssani yhteisymmärrykseen. ._. Merkurius, minun ihana rakas pikku mussukkani, ensimmäinen ropehahmoni. <3 Sama hyypiö kuin äsken, mutta siipien kanssa. Äh, ei sillä oikeasti mitään siipiä ole, ihan huvikeni vain lisäsin x)
|
|
|
Post by Blutig Groll on Sept 10, 2005 20:31:22 GMT 2
Mahtavia Siis jollekin ihmiselle tosiaankin on luotu piirtämisen taito.
|
|
|
Post by eberta on Sept 10, 2005 20:35:18 GMT 2
Oi, loharikuvissa mahtavinta on väritys. ^____^ Todella kaunista. Ja nuo piskitkin ovat hienoja, joskin alempi tuo mieleen Volin virhe.orgissa olevan piirroksen Frozenista, hänen entisestä Cave-hahmostaan. Siis tuo asento nimenomaan. :3
|
|
|
Post by salut on Sept 10, 2005 20:47:37 GMT 2
Omg. Tämä saa tuntemaan itseni ihan kokemattomaksi nyhveröksi. *painuu nurkkaan häpeämään* Molempien kuvajutskien lempparini olivat viimeiset. ^^ Ei, ihan oikeasti, miksi toiset osaavat piirtää ja minä en? Minä YRITÄN kovasti, mutta se ei tunnu riittävän? *snif*
|
|
|
Post by niriro on Sept 10, 2005 21:57:21 GMT 2
Mahtavia kuvia kaikki. Varsinkin pidän tuosta koirasta jolla on siivet. Se on niin ihanan näköinen^^
|
|
|
Post by jupiter on Sept 10, 2005 22:26:43 GMT 2
Kiitos kiitos. *kumartelee* n_n
Lotus -> Juu, minäkin olen nähnyt sen kuvan. Ja nyt kun kävin vilkaisemassa, niin onhan niissä jotain samaa. Mutta mallia en kyllä ole ottanut tms.
|
|