|
Post by jupiter on Mar 27, 2006 17:59:24 GMT 2
Minusta tuossa soittorasia kuvassa väritettynä on jotain mistä en pidä. Mitä vetoa että se on tuo silmiinpistävän räikeä väritys. ^^'
|
|
|
Post by dina on Mar 28, 2006 15:26:35 GMT 2
Osaat minunkin mielestäni piirtää noita siipiä hyvin, minä en ossaa alkuunkaan. Ihastuin heti noihin lohareihin! <3 Piirtämäsi soittorasia on kaunis. Kaikki piirustuksesi ovat kauniita. Vuh .___.
|
|
|
Post by jupiter on Apr 27, 2006 14:52:42 GMT 2
Vanhaa kamaa, joskus talvella piirretty. Tämä on kaupan hahmoksi, jos joku haluaa. Muok: IceEyen omaisuutta.Jonkun sortin randomi hurtta. Joku saa tämänkin hahmoksi jos haluaa. Feenikslintu, rajattu punaisella Stabilolla. Joku saa halutessaan tämän hahmokseen... sillä ehdolla että hahmo tulee minun ropeeni (linkki allekirjoituksessa). No ei vais xD Muok: Delrithille.Kaimat. Entinen Reviirin hahmoni Tiikerinsilmä sekä tuleva aarnikotkahahmoni Ouasar Tiikerinsilmä. *tykkää Tiikerinsilmä-nimestä* Jotenkin outo, ja taustakin loistaa tyhjyyttään O.ó
|
|
|
Post by kazuo on May 6, 2006 19:27:35 GMT 2
Piirrät siivekkäitä elikoita ihanasti o__o! Lohikäärmeet ovat suloisia. Ja etenkin nuo siivekkäät koirat, linnutkin ovat taidokkaita. Ah.
|
|
|
Post by Kalla on May 6, 2006 19:47:02 GMT 2
Tuo havunoksakoru kaulassaan oleva on KAUNIS <3____<3 Ihana! Ottaisin mieluusti hahmokseni, en vain tiedä minne? :P Kuviointikin on ihanan persoonallinen... Ihmiset, minne voisi viedä tuollaisen söpöläisen???
|
|
|
Post by kazuo on May 6, 2006 20:04:28 GMT 2
IceEye, tänne tai Uneen? 8)
|
|
|
Post by Kalla on May 6, 2006 20:19:27 GMT 2
Tjaah... tänne en voi ottaa, menisi liian kauan, sillä seuraavana tänne tulee Haton sisko...mutta uni... hmm... mikäettei, varsinkin jos voisin pitää pariviikkoa pelittämättä, sillä koulun viimeset kokeet pitäs hoitaa kunnialla... muttah... periaatteessa kyllä^^ (oon suunnitellu jo hahmon caveen ja aleksandriaan ja pari lisää DOTCiin.. ja sitten Haton siskon, oiei, en ikinä ehtisi pelata niin monella...no, unohdetaan aleksandria ja DOTCin lisähahmot, kyllä se siitä, kun kesäkin on tulossa^^)
Elieli...feeniks, kauppaatko havunoksakaulaisen kaunokaisesi? menisi hyvään kotiin uneen n__n
|
|
|
Post by asheij on May 7, 2006 7:52:42 GMT 2
O__________________O PERKELE FEENIKS! noi on mielettömän ihania *Silmät,kädet, aivot, nenä, suu, kaikki tippuu lattialle* *Kuolee sitten vielä ilman elimiään* Mä rrrrrakastan noita lohikäärmeitä, feeniksia ja koiria jaa, kaikkea.. Suloisia Awwwwwww.. kumpa voisin itsekkin piirtää noin hienoja.. O_______O Mollotus
|
|
|
Post by jupiter on May 7, 2006 9:28:52 GMT 2
Kiitoksia, ihanaiset. Kommenttinne olivat erittäin piristäviä. 8)
Joo, IceEyelle menee. Ollos hjuva.
|
|
|
Post by Del on May 7, 2006 10:10:42 GMT 2
Minä voisin ottaa tuon Feenikslinnun tuonne ropeesi 8'D *tök tök*
|
|
|
Post by jupiter on May 7, 2006 10:16:48 GMT 2
Oikeesti? o.o *nipistää itseään ettei näe unta* No, vaikka tuo olisikin ollut vitsi, et voi enää perua >D
|
|
|
Post by amber on May 7, 2006 10:27:39 GMT 2
Feeniks! Minä tapan sinut! Sinä piirrät liian hyvin! Minulta ei synny järkevää komemntiakaan kun piirrät noin hyvin! Murrrrr! Ja sitten tuosta randomihurtasta.....mitä randomi tarkoittaa?
|
|
|
Post by Del on May 7, 2006 10:33:06 GMT 2
Engel, randomi tarkoittaa satunnaista tms. *pomppii tekemään hahmosivuja*
|
|
|
Post by nayva on May 7, 2006 11:30:19 GMT 2
Näistä uusimmista tuo jälkimmäinen. Kyllä minä rakastan sitä. Suloinen karvaefekti taimikälie siinä. n_n Immeiseen verrattuna...aika iso?
|
|
|
Post by Kalla on May 7, 2006 15:32:27 GMT 2
Kiitosh feeniks^^ *halaa kuvaa*
|
|