|
Post by jupiter on Jun 13, 2006 18:56:37 GMT 2
Kukaties matkamies puolitiehen jää.Semmoinen. Ak:ni on leikattu ja muokattu tästä. Muok: Oho, se on pikkuisen iso. o.O Sama kuin ylempi, mutta tällä kertaa puuväreillä tuhottuna. Inhoan tätä. Tämä olisi voinut olla hieno jos olisi onnistunut, mutta kun ei niin ei. x____X HB-lyijykynällä kymmenessä minuutissa tehty griippi. Alkuperäinen on ihan hieno (uskokaa pois), mutta skannerinperkele, tuo itsensä paholaisen liittolainen, onnistui jotenkin raiskaamaan tämänkin mittasuhteiltaan ja muodoiltaan. Joo. Ei mitään. Ei mikään. Piirsin vain tylsyyksissäni jotain leveäteräisellä tussilla viidessä minuutissa, skannasin, käänsin värit päinvastoin ja muokkailin vähän koneella, kun ei ollut kehittävämpääkään tekemistä. Tattaradaa - ei piirros vaan tällä kertaa valokuva xD Sain uuden kameran ja räpsin sillä uutuudenviehätyksessä kuvia hullun lailla, ja mielestäni tästä tuli aika siisti. Juomalasi ja sen takana kattolamppu 8)
|
|
|
Post by kamikaze on Jun 15, 2006 21:07:32 GMT 2
Ihania kuvia^^Tykkään,tykkään hirmuisesti!Feeniks on aivan ihana^^
|
|
|
Post by jupiter on Sept 2, 2006 16:44:21 GMT 2
Lisää pii-iitkästä aikaa. Näitä onkin vähän kasautunut. Eivät ole aikajärjestyksessä. Joo ei. En ole hyvä piirtämään ihmisiä. Roolipeliukko. Ropehahmo Epsilon. Aika kirkkaat värit siinä, mutta leikitäänkö että värilliset rajaukset saavat sen vain näyttämään siltä? Semmoinen. Outo. Joku saa ropehahmoksi jos haluaa. Muok: annettu Shadoran käsiin.Uusi/tuleva ropehahmo, jonka nimi ja väritys perustuvat yhteen aiempaan hahmooni (joka tosin oli kotka). Ranskassa piirsin. Eh-heh joo. Ropehahmo, griippi Ouasar Tiikerinsilmä, anthrona ja ilmeisesti juuri pätkäissyt joltain pään. Se on varsinkin pään tienoilta kovin sotkuinen, koska päätin jättää tussauksen kokonaan tekemättä. Feenikslintu luultavasti ropeni tulevaan ulkoasuun. Luulin että tämä oli jo esillä, tämähän on piirretty jo viime toukokuussa O.o Kymmenen minuutin välituntikamaa kasiluokalta. Suden pää. Jupiter äijä. Ihan vaan tusseilla. Yrre tarkkailee 8) Lyijykynäpiirros, joka syntyi lentokoneessa välillä Pariisi-Helsinki. Ja vielä jokunen valokuva: Pilvien valtameri, lentokoneen ikkunasta näpätty. ...se on jotain syvällistä sitten. Lyriikat Chris Rean kappaleesta The Blue Cafe. Tuo on lentokone. 8) Oli muutama päivä sitten niin kaunis iltataivas että piti ihan ottaa kuva huoneen ikkunasta. Laitoin tämän jopa työpöytäni taustaksi.
|
|
|
Post by Blutig Groll on Sept 2, 2006 19:35:57 GMT 2
Minä voisin tuon raidallisen hemmon pyytää hahmoksi n__n" Olen Kliseeseen suunnitellut raidallista hahmoa, ja tämä sopisi kuin nakutettu.
|
|
|
Post by jupiter on Sept 3, 2006 10:05:31 GMT 2
Sehän passaa.
|
|
|
Post by jupiter on Oct 1, 2006 11:59:13 GMT 2
Puzken, sorry. x) Griiipin pää, vartissa taas tehty. Hienompi kuin se vanhempi vastaavanlainen yksilö, neh? Uusi Cave-hahmoni ^____^ Tykkään tästä, mutta onkohan tuo päänuppi kokokuvassa vähän liian pieni? Nuottakodon (leirikeskus, jossa olin riparilla tänä kesänä) nuotiopaikka. Tyhmät vesivärit ;_; Ja ennen kuin kysytte, mitä nuo keltaiset läiskät maassa ovat, niin sanon että ne ovat luullakseni kuolleita lehtiä/neulasia. Fan-art Caveen, Kittyn hahmo Momoire Furawaa vesiväreillä. Hahmo on suloinen, mutta kuva on mitä on... Teksti on kerrassaan tyylitön, skanneri vaalensi/sumensi ja pehmopupu näyttää ihan pälliltä. Uusi kuva Ouasta. Unohdin poskiparran, joten se näyttää nuoremmalta kuin sen pitäisi olla, ja skanneri vaalensi aika paljon. Kommentaar, pliis? :3
|
|
|
Post by Del on Oct 1, 2006 18:44:26 GMT 2
Graa... En piirrä enää koskaan
|
|
|
Post by jupiter on Oct 1, 2006 19:33:43 GMT 2
Älä sano noin, en minä piirrä siksi että saisin muut lopettamaan piirtämisen ò_ó
|
|
|
Post by renadoj on Oct 4, 2006 13:25:52 GMT 2
Joku se osaa piirtää siipiä. o__o Fanitan tuota Furaa.
|
|
|
Post by niriro on Oct 4, 2006 16:58:22 GMT 2
Todella hieno tuo sinun uusi Cave hahmosi. Kaikki sinun piirtämät kuvat ovat hienoja ja valokuvat ovat kauniita. Käytät värejä hyvin ja voimakkaalla tavalla.
|
|
|
Post by jo on Oct 4, 2006 19:18:44 GMT 2
Kiinnitin ensimmäisenä huomiota ihanan sulavaan tapaasi piirtää eläimiä. Viivoja ei ole lainkaan liikaa, ja varsinkin eri roolipelihahmoista piirtämäsi kuvat näyttävät erittäin hyviltä.
Mutta haluaisin vielä kysyä.. olenko ihan tyhmä, vai miksen minä tiedä mitä nuo numerot noiden väripilkkujen ja viivojen alla tarkoittavat?
|
|
|
Post by jupiter on Oct 19, 2006 21:18:29 GMT 2
Kiitus kaikille~ Nevada -> Nuo värijuttujen alla olevat numerot ovat ikäänkuin muistilaput itselleni käyttämistäni väreistä (Derwent Studiot), jos vaikka joskus piirrän tästä kaverista lisääkin kuvia. Ja voivathan samoja värejä käyttävät artinpiirtäjätkin katsoa niitä >) Ja taas vähän lisempää: Caven hahmoni Aurinkokaste, vesivärein. Minun piti tappaa tämä neiti ja oikeastaan tapoinkin, mutta tuli ikävä ja kun winzen kanssa tuli vähän (tai "vähän") itkettyä mesessä että haluan sen takaisin niin sitten vähän kommervenkilointiin ja järkättiin se takaisin jo samassa pelissä :'3 (Älkää kysykö.) Sen kunniaksi tein siitä kuvan, jossa on outo tausta. Parhaan nettiystäväni Nightquesterin hahmo Wind, joka on oman rakkaan Merkuriukseni kullanmuru <3 Mustalle paperille valkoisella kynällä, hyi miten nuo kumitusjäljet näkyvät. Ja tehän tietysti haluatte kuulla (lue: minä tahdon kertoa) tarinan siitä kuinka sain sitä paperia, vaikka tässä kurjassa kaupungin irvikuvasta sitä ei löydä kiven silmästäkään: Eilisaamuna pääsin pitkän valinnaisköksän tunnilta puoli tuntia ajoissa, koska ryhmämme oli saanut hommat valmiiksi, syönyt ja siivonnut. Seuraavana oli matikkaa, joten menin sinne matikanluokan luo istumaan, mutta oli tylsää nököttää yksin penkillä kaikkien muiden luokkatoverien ollessa omilla tunneillaan (puoli luokkaa TETissä muutenkin). Vieressä oli kuvisluokka, ja menin sinne hillumaan ajankuluksi, ja tulin siinä jossain vaiheessa valitelleeksi kuvisopelle kuinka mistään ei saa mustaa piirustuspaperia. Tunnin päättyessä menin taas sinne matikanluokan viereen odottamaan, kun vähän ajan päästä kuvisope tuli luokastaan ja pyysi minua kanssaan sinne kuvistarvikevarastoon, ja siellä kysyi: "No, minkäs kokoista mustaa paperia sä haluatkaan?" Kiintoisa tarina, halutti vaan kertoa >D Ei ollut edes eka kerta kun vetäisen itselleni henkilökohtaisia kuvistarvikkeita koulun budjettia nakertaen. Minun puoliskoni tradesta Wangelin kanssa (Cavessa). Maailman kliseisin aihe, buahahaa, kun yksiväriseen hahmoon oli pakko saada jollain kommenvenkillä edes vähän väriä. Pahoittelen maalauspintojen epätasaisuutta/sotkuisuutta, sillä vasta harjoittelen vesivärien käyttöä. =_= Tämä on ihan kauhea. X_____x Hyvä kun julkaista uskalsin. Minun puoliskoni tradesta Höyhenhännän kanssa (Cavessa myöskin). Idea on kiva, mutta muuta positiivista en sitten osaakaan sanoa. Harmaiden värien sekoittaminen kahdesta sinisestä, kahdesta punaisesta ja kahdesta keltaisesta sävystä repi hermoni riekaleiksi, väritys on järkyttävän epätasaista ja huolimatonta, en saanut millään oikeanlaisia sävyjä taustaa varten aikaan, anatomia on silkkaa skeidaa (se seisoo vinossa ò_ó) ja varjostuksia en tohtinut edes ajatella. Nuo siivetkin näyttävät ihan järkyttävän ohuilta. Kuuset, hautakivi ja -risti sekä korpit hämyttävät niin ikään. Ja nuo valkoiset reunat jäivät siihen ihan vahingossa, kun en ehtinyt korjata asiaa.
|
|
Zamga
Ihan uusi
|
Post by Zamga on Oct 19, 2006 21:54:24 GMT 2
...Ja lääkäri määräsi puolenviikon piirtotauon ja kielsi yrittämästä piirtää enään koskaan eläimiä... '
|
|
|
Post by jupiter on Dec 30, 2006 14:12:15 GMT 2
Kaipa minä sitten laitan lisää, pitkästä aikaa. i18.tinypic.com/2r5awie.jpgSyövän kuvan kaikki tietysti ovatkin jo nähneet esittelytopicissa, mutta miksipä en sitä tännekin laittaisi. Kokeilin tässä uutta väritystyyliä ja ei siitä kai hassumpi tullut. Pääkö pieni? Miten niin? i13.tinypic.com/2ajtjbq.jpgAsdf. Olen totaalinen n00b vesivärikynien kanssa, armahtakaa. Tämä taisi olla muuten ensimmäinen kuva jonka niillä ylipäänsä väritin. Ei kiva. x__x Ja sehän on Rainbow Butterfly pleikkaripelistä Dark Chronicle. i10.tinypic.com/2qvvx53.jpgVesivärikynillä myös, joulukortti kaverille. Vasemmalla minun roolipelihahmoni Merkurius, valkoinen susi taas on hänen hahmonsa Wind. i13.tinypic.com/4dglvf7.jpgTämänkin kaikki ovat jo tietysti nähneet Reviirin pääsivustolle kuvia-topicissa. Sin'Rahan se siinä.
|
|
|
Post by akyla on Dec 31, 2006 16:41:35 GMT 2
Furry sai hermoromahduksen nähdessään feeniksin upeat kuvat ja painui sängyn alle pillittämään. samalla hän lupasi itselleen, ettei enää koskaan piirtäisi.
|
|