|
Post by Kalla on Jul 16, 2007 20:06:57 GMT 2
Konevärityksesi on parantunut kovin. Uusin Ouasarin väritys on mukavan näköistä, siistiä. Selän sanoisin olennolla olevan liian pitkä, mutta kun kyseessä on fiktiivinen hahmo, niin pahapa mennä siitä valittamaan. Selkä on myös aika notko, ja notkon syvin kohta on nyt lähempänä aarnikotkan peräpäätä kuin säkää, mikä ei välttämättä ainakaan paranna selän ulkonäköä. Myös pään kokoa menisin väittämään aavistuksen - huom, aavistuksen - liian pieneltä. Ei paljon, mutta kuitenkin. On se kyllä kuitenkin todella hyvännäköinen~
Feeniksin linestä voisin vielä sanoa, että rintakehä on kieltämättä pyöreä, mutta sen pyöreyttä lisää myös rintakehän yhtenäinen line, joka erottaa siivet ja jalat rintakehästä. Tätä viivaa rikkomalla linnusta voisi tulla aavistuksen yhtenäisempi. Moista asentoa tosin en ole itse juuri kokeillutkaan, että kokemuksella en voi mennä sanomaan.
Kalla nyt innostui taas kritisoimaan, mutta minkäs voi, kun uskon edelleen siihen että ihminen tarvitsee sitäkin kehittyäkseen. :3
|
|
|
Post by felix on Jul 16, 2007 20:21:12 GMT 2
Rakastan tuota Ouan uutta profiilia. Se on jotain niin nättiä~ Miksi jotkut osaa piirtää ja jotkut ei? ó.ò Minä syön nämä kaikki kuvat! 8DD
|
|
|
Post by jupiter on Jul 26, 2007 19:09:56 GMT 2
Siinäpä tuli Tuonenkallalta rakentavaa tekstiä o.O Minulla ei oikeastaan koskaan ole ollut tapana perehtyä selän pituuteen ja eri kohtien korkeuteen, silmäni niille on olematon, enkä näe oikeastaan ikinä mitään eroa tai vikaa missään siihen liittyvässä x) Mutta tarkkaillaan, josko saisin ensi kerralla kiinnitettyä huomiota asiaan. Päätä taas en itse sanoisi pieneksi, onhan kaverilla kokoa (säkä vajaa puolitoista metriä). Jos hän olisi koiran kokoinen, silloinhan mittasuhteet häröäisivät, mutta kun Oua-poitsun koko on lähempänä pientä hevosta. Dezarassa nyt alan nähdä itsekin virheitä joka katsomalla enemmän ^^' Kiitän sinua neuvoista ja kommentoinnista yleensäkin 8) fang, et syö D: Mutta kiitos sinullekin <3 Ja pari uutta. i2.photobucket.com/albums/y3/Feenikslintu-92/biisikuva.pngTämä kuva perustuu yhteen suomalaiseen biisiin, jonka kaikki ovat kyllä taatusti kuulleet. Yrittäkää arvata, mihin. Se ei kylläkään kerro aarnikotkista, vaan ne ovat omaa sovellustani. (Piilotin vastauksen näkyvistä deviantARTissa, siellä kun eräs arvasi sen.) // Myöhemmin --- kun kukaan ei arvannut... sehän oli tietysti Päivänsäde ja menninkäinen! Teknisestä puolesta haluan napista sen verran, että skanneri on selvästikin sokea keltaiselle/oranssille. Taivaan keskiosa oli alunperin kirkkaan oranssi eikä punainen, ja kuvan keltaiset alueet nekin ovat muuttuneet tässä punertavammiksi. -_- i2.photobucket.com/albums/y3/Feenikslintu-92/flipperin.pngFlipperille kaaaAAAaaaAAAaaauan sitten lupaamani kuva hänen hahmostaan Akirasta. Komea kaveri. Tätä oli kiva tehdä. :3
|
|