|
Post by haqq on Jan 28, 2007 17:18:30 GMT 2
Jos minäkin sitten tuikkaisin tänne muualle tekemiä kuviani. Koulusutut menee yhä sinne omaan töpöön mikä on siellä jossain tämän boardin häntäpäässä. Eli. 27.01. i19.photobucket.com/albums/b157/hijeo/dauerhaft.pngDauerhaft Colordogsiin. Jää luultavasti viimeiseksi hahmokseni sinne. Onnistui ihan kivasti, kolme päivää tuota tein. Mielenkiintoisinta kai on, etten huomaa kuvassa virheitä. Antakaas nyt joku palautetta, koska tiedän niitä kuitenkin olevan. Laskeeko takapää mystisesti liikaa? 18.02 Minustakin se on ruma. Lyriikanpätkä Kajiuran Housekista, hahmo on Mikael. Jostain syystä ihan hirveän tyhjä olo ja ikävä .___. Piti purkaa sitten jotenkin. Eipä mennyt paljon aikaa ArtPadilla tehdessä. Näyttää paremmalta jos katsoo kaukaa. Tosi kaukaa.
|
|
|
Post by Cheetah on Jan 28, 2007 18:38:12 GMT 2
Mihän tätä jo kerhiksessä ihastelin, mutta oli pakko tulla ihastelemaan lisää n___n Osaa kyllä olla edelleen upea ilmestys, täytyy sanoa. Ihanan pöwwöinen karva tuo parta ja nuo pompulat~ Inana, kokonaisuudessaan. Tuo jotenkin jännästi mieleen teikän Au Revoirin [<- kirjoitettiinko se edes noin?], sen tekee ehkä tuo kaulan ja niskan paksu karvoitus. Taienminätiedä. Hakkumainen ja oikein hiano elukka, kaikinensa. Mitään negatiivista en saa tuosta irti.
|
|
|
Post by haqq on Jan 28, 2007 19:02:15 GMT 2
Dauerhaft on Au Revoirin isoveli x) Ikäjärjestyksessä Dauerhaft, Au Revoir ja Infinitus.
Kiitänmä kehuista~
|
|
|
Post by Kalla on Jan 28, 2007 19:17:22 GMT 2
Katseeni juuttui kirsuun lähes minuutiksi, tarkoittaa että se on suorastaan jumalainen. Silmät, jumalaiset myös, käpälät, upeat. Naama, korvat, karvoitus, syötävää luokkaa. Ainiin, lihaksistokin näyttäytyy kivasti turkin välistä. Takapää minun silmissäni kai laskee hieman, en ole aivan varma, kun olento näyttää vähän matalalta muutenkin. Kaula taasen näyttää... pelottavalta? ^^' Muualla kehossa kun on niin värikylläistä, mutta kaula on niin vaalea. Kuviointiinhan se kuuluu, mutta se vain pistää silmään. Hakku tekee nykyisin tosi pöwwöisiä kaula- ja niskavilloja~
|
|
|
Post by haqq on Jan 28, 2007 19:27:33 GMT 2
Omastakin mielestä onnistuin kerrankin saamaan kirsun näyttämään edes joltain. Suupieletkin näyttää melkein suupieliltä, mutta silmät olisivat voineet näyttää paremmalta.
Tuosta kauluksesta. Se todellakin on kaulus, leijonamainen harjas, siksi noin tuuhea ja pöwwöinen ja iso. Kieltämättä itseäkin hieman pelotti jättää se valkoiseksi [Suunnittelin ensin punaisia karvankärkiä ja raitoja ties mitä, mutta en sitten toteuttanut laiskuudessani mitään niistä^^'], mutta ei se nyt niin pahalta näytä. Pistäähän se silmään, myönnän sen.
Arvelinkin selässä olevan jotain vikaa. Ilman anatomiavirheitä olisikin ollut liian hyvä ollakseen totta x) Häntä taitaa muuten lähteä liian alhaalta. Vaan kiitän asiantuntevasta kommentista~
|
|
|
Post by Del on Jan 28, 2007 19:35:56 GMT 2
Oooo o-o Taisin silloin joskus mesessä nähdä tästä hepusta jonkun toisen kuvan? Vai olikohan se Infinitus....
Enn keksi mitään kritiikkiä 8'D Rakastan sen päätä, kaulaa, häntää, etujalkoja, ruumista~ Takajaloissa jokin häiritsee minua. o-o Olisiko lyhyys tai jokin? Emminätiedä.
Hiano, kertakaikkiaan 83
|
|
|
Post by koohoo on Jan 28, 2007 19:53:10 GMT 2
Tosi hieno kuva, elävän näköinen ja nuo silmät: wau! Ihanan pörröinen. ^^ En oikein tidä miksi, mutta tuosta koirasta tulee mieleen tuo Whaweryon-henki. Kai se johtuu tuosta vanha-ja-viisas tyylistä? Tai ainakin minusta se näyttää viisaalta...
|
|
|
Post by haqq on Jan 28, 2007 20:16:25 GMT 2
Se oli Infinitus.
Luulen, että se johtuu noiden takajalkojen... Mutkikkuudesta x) En osaa piirtää seisomaan silleen oikeasti suoraan hienosti, vaan kuvissa otuksien takapää on aina jotenkin koukussa tolleen^^' Ehkä joskus opin.
Koohoo, tai sitten se johtuu tuosta harjaksesta. Mätiiä.
|
|
|
Post by higashi on Jan 28, 2007 21:05:19 GMT 2
Son ihanan pörröinen ja tommonen pluff 833 Kaikki on ihanasti tuossa, voin vain unelmoida piirtäväni joskus tuollaisia. Kirsu varsinkin on ihana~
Jos virheitä haluat, voin minä muutaman sanoa mikä silmiin pistää. Tuo kaulus on jotenkin... se ei näytä kuuluvan tuohon muuhun kehoon. Liekö sitten liian iso tai liian pitkä kaula tai jtn. Ainakin se minun silmään vähän häikkää. Ja tuo toinen etutassu häikkää kanssa.
Mutta upea kuva, en jaksa luetella kaikkea, mitä tässä on jo kehuttu x)
|
|
|
Post by haqq on Jan 28, 2007 21:30:51 GMT 2
Helo, kehtaatkin sanoa tassuista pahaa ;___; Kerrankin itse pirun tyytyväinen käpäliin x)
Luulisin, että tuo harjas luo sen vaikutelman, ettei se kuulu kuvaan [Hei mikä älynväläys], koska kun tuon kuvatuksen piirsin, oli se vielä ennen harjasta ihan okei. Tai sitten en vain nähnyt sitä virhettä, kun jo niin kauan aikaa olin kuvaa työstänyt^^' Mutta totta. Kaula näyttää liian pitkältä.
Mutta olisi ihan kiva tietää mitä tarkoittaa 'häikkää'. Nimenomaan kaikista vähiten kaipaan tuollaista kommenttia: ei kerrota miten vian voi korjata. Vertaan tätä taas matematiikkaan: lasket laskun ja sinulle sanotaan että se on väärin. Et vain osaa korjata sitä, joten mitä se hyödyttää, että virheet sanotaan? Kerro miten voisin tehdä sen käpälän paremmin, sitten olen tyytyväinen.
|
|
|
Post by higashi on Jan 29, 2007 10:43:18 GMT 2
Tassu ei näytä olevan tuosta takaosasta maassa kiinni. Se menee ylöspäin tavalla, joka ei ole koiralle luonnollinen. En osaa sitä selittää, mutta silti ei näytä silmääni hyvältä. Sen käpälän voisi tehdä paremmin, että se näyttää edestäpäin katsotulta, maassa olevalta. Miten se sitten tehdään, en osaa sanoa.
Itsepä virheitä halusit kuulla x)
|
|
|
Post by haqq on Jan 29, 2007 15:35:18 GMT 2
Kummasta käpälästä nyt ylipäänsä on kyse^^' ? Tuotuo... Katsojasta oikealla? Minun silmään kumpikin on ihan maassa kiinni, mikä varmaan johtuu siitä, että hahmotan kuvan paremmin. Ehkä tuo antura onkin liian korkealla, taitaisipa olla vielä helposti korjattavissa. No, pitää olla huolellisempi ensi kerralla.
Tack.
|
|
|
Post by higashi on Jan 29, 2007 17:17:00 GMT 2
Hyvä jos ymmärsit, minun selityksistäni ei yleensäkään saa selvää x)
Mutta se oli vaan pilkunviilausta, tuo on aivan mahti upea työ, eikä tuollaisia virheitä näe, ellei sitten tarkoituksella etsi niitä. Saat luvan opettaa minua tekemään tuon turkituksen. 83
|
|
|
Post by kristalli on Jan 31, 2007 15:57:49 GMT 2
Aivan_sairaan_hieno_karvoitus.
|
|
|
Post by mia on Jan 31, 2007 17:29:33 GMT 2
Tuo on Upee. Eniten pidän karvoituksesta. Räikeät värit vähän pistävät silmään, mutta mitä siitä välittämään.
|
|