|
Post by Del on Apr 6, 2007 8:25:41 GMT 2
Vittu saan hirveitä alemmuuskomplekseja kun joku tekee kouluaikana parempia piirroksia kuin minä viidessä päivässä ;_; *alkaa kehitellä Hakunpiirtotaitoimuria*
|
|
|
Post by akyla on Apr 9, 2007 11:34:12 GMT 2
*varastaa Deliltä Hakunpiirtotaitoimurin suunnitelmat* Äläkä pentele sinä tule sanomaan ettet osaa piirtää. Minä piirrän tunnin jotain luonnosta ja luulen että se on hieno. Sitten tulen tänne ja ;_; Hakku älä tosiaan hauku itseäsi, minä en ole vielä kenenkään nähnyt piirtävän yhtä realistisia kuvia. Joskin, kaikilla on oma tyylinsä..
|
|
|
Post by haqq on Apr 29, 2007 1:13:15 GMT 2
Blaablaablaa. Otuksen nimi on Sleipner ,jotain koiran ja hevosen väliltä. Kaverilla on kahdeksan jalkaa ja muutenkin melko örmyn [ruman] näköinen. Lintsu meinasi, että liian utopinen, joten en sitten saanut sitä hahmoksi. Harmi, tykkäsin x)
Oman hahmoni Sangren profiilikuva Coloriin. Aikaa meni parisen viikkoa [Silleen.. Yhtenä päivänä viisi minuuttia, toisena kolme tuntia], Photoshop työkaluna ja luonnos käsin joskus koulussa. Inhoan sen päätä, enkä myöskään osaa tehdä kangasta koneella. Vartalo on ihan okei. Näyttää kyllä paikoin jotenkin.. Kumiselta. Kyllä minä joskus opin valostamaan.
Sahdolle arttia Coloriin. Hahmo on Vetra, tehty on Paintilla - taustan lisäsin Photoshopilla - ja aikaa meni kauan. Tykkään silti, vaikka toinen etujalka on jossain kadoksissa, muttei välitetä siitä. Se meni postiin.
|
|
|
Post by felix on Apr 29, 2007 7:38:18 GMT 2
Hm... Nuo ovat hienoja, mutta tuo kasijalkainen, laskin että sillä on seitsemän jalkaa, mutta yksi on kai tuossa piilossa? o.o Eniten tykkään alimmasta, se on niin lutunen. Keskimmäinen on ehkä liian kuminen... Mutta anatomia on ok
|
|
|
Post by rage on May 11, 2007 20:43:25 GMT 2
Hm.. Kaunista
|
|
|
Post by haqq on May 25, 2007 15:59:41 GMT 2
|
|
|
Post by akyla on May 25, 2007 16:36:06 GMT 2
Kissa on söpö~ Tosi elävän näköinen o.o Häntä näyttää hassulta.. Niinkuin se lähtisi liian ylhäältä? Minä tiedä. Mutta minä kyllä rakastuin tuohon~ *tahtoo tuollaisen kisun*
|
|
|
Post by haqq on May 25, 2007 16:48:04 GMT 2
Ei se lähde. Ehkä tuo karva tekee sen tai jotain. Kissathan saa nostettua häntänsä 90 asteen kulmaan ylöspäin.
|
|
|
Post by Kalla on May 25, 2007 17:06:07 GMT 2
Voi kun toinen on suloinen~ Oikein ihana pikku pulleromasu, niin kuin tuonikäiset yleensäkin. Korva on täydellinen, en tajua miten saat korvat yleensäkin sekä koirilla että kissoilla niin luonnollisen näköisiksi.
Oletko käyttänyt mallia vai oletko vain taitava? Olen nimittäin nähnyt tuon tyylisen valokuvan jossain.
EDIT: Näköjään googlen kautta nähnyt.
|
|
|
Post by haqq on May 25, 2007 17:10:19 GMT 2
|
|
|
Post by kristalli on May 26, 2007 11:25:19 GMT 2
Joku osaa karvoittaa ja valottaa ja varjostaa. En usko tätä. Silmiäni. Upeaa. Sanoppa, minkä nimistä sivellintä käytät karvoitukseen?
|
|
|
Post by veriarpi on May 26, 2007 13:34:59 GMT 2
Minulla on Adobe Photoshop CS 2, mutta en tajua miten saat väritykset noin näteiksi >_______< Tee minulle tutoriaali x)
|
|
|
Post by haqq on May 26, 2007 13:39:59 GMT 2
Sivellintä? Lyijykynillä minä sen olen tehnyt. Skaala oli 3H - 6B.
Krisu, missä kuvassa? Tuossa kittikuvituksessahan ei edes ole valoja ja varjoja.
|
|
|
Post by kristalli on May 28, 2007 14:26:48 GMT 2
Öhm joo. Tarkoitan tuota Sangren kuvaa.
|
|
|
Post by felix on May 29, 2007 8:39:18 GMT 2
Just x) Olisi ollut liian täydellsitä jos olisit osannut piirtää yhtä hyvin kissoja kuin koiriakin ^^ Tuo on ihana, vaikka siinä on tuo malli. En itse pidä kissoista, mutta tuo on jotain omaa luokkaansa~
|
|