|
Post by haqq on Jun 2, 2007 22:40:24 GMT 2
Kiitän kehuista~ Kerta kukaan ei tahtonut Reviirissä arttia, piti tehdä Coloriin. Kokeilin tuossa uutta tyyliä värittää turkkia, hakea siihen hieman elävempää säväystä lisäämällä värejä. Harjoittelin myös pään muotoja [Kukaan ei kommentoi sitä, ettei nuo muodot näky noin selvästi kuin vain lyhytkarvaisilla otuksilla], ja minusta ihan okei. Itse asiassa tykkään törkeän paljon^^' Meni viitisen tuntia, joten silmäni ovat vammautuneet ja kyllä siinä varmaan virheitä on. Kukaan ei kritisoi tuota huulta x) Kerrankin onnistuin~
|
|
|
Post by sandan on Jun 2, 2007 22:59:24 GMT 2
Heräsi kymysys tuosta sleipneristä x| Onko ne 6 jalkaa tossa edessä, vai meneekö ne tuota koko ruumista pitkin tasaisin välein? Muistelin jossain nähneeni sellasen kuvan sleipner hepasta, että sillä olis ollu niin, mutta niitähän nyt on miljoonia versioita. x) Mut btw se sleipner on hieno.
|
|
|
Post by haqq on Jun 2, 2007 23:58:01 GMT 2
Sleipnerillä menisi kuusi jalkaa silleen tyylikkäästi x) Niinku ihan samassa syssyssä sillein. Edestä katsottuna lapojen kohdalta olisi aika paisunut. Ei ne ihan silleen päällekkäin, vain yksi hieman edessä, toinen oikeassa kohtaa ja yksi hieman taempana. Rakastuin sen tyyliseen sleipneriin, joten sellainen piti tehdä. Perussleipnerhän on se, jolla on neljä jalkaa edessä ja neljä takana. Se on ruma x)
|
|
|
Post by sandan on Jun 3, 2007 10:56:07 GMT 2
Joo ^^ Hämäytti vaan äkisti, kun muistelin nähneeni vaan sellasen jolla on kaks edessä kaks takana x) No nyt olen tästäkin vähän viisaampi.
|
|
|
Post by takumo on Jun 3, 2007 17:06:17 GMT 2
Tämä viimeisin kuva on hiano kyllä, en vain oikein tykkää tuosta korvasta. Se vain ei ole minun makuuni ja silmääni ~ Muuten tykkään ^^
|
|
|
Post by haqq on Jun 3, 2007 17:10:57 GMT 2
Se korva on luultavasti liian matalalla. En vieläkään kunnolla hahmota noin taittuvaa korvaa.
Tack
|
|
|
Post by kristalli on Jun 3, 2007 20:01:02 GMT 2
Minua häiritsee kyllä tuo korva. En tiedä mikä siinä mättää, mutta joku^^' Mutta tuo väritys, huulet, karvat, kaikki~ Upeaa taas~
|
|
|
Post by atmosfer on Jun 23, 2007 19:38:27 GMT 2
Oho, vau. Katseessa on tiettyä eloa ja hahmo on muutenkin aidon näköinen. Väritys on hienosti toteutettu, kun kyseessä on näinkin värikäs hukka/piski. Pidän suusta ja hampaasta. ^^' Korva häikkää jotenkin hyvin hämärästi. Pidän myös taustasta, sillä se sopii hienosti hahmon omaaviin väreihin.
Hakku osaa. o/
|
|
|
Post by felix on Jun 25, 2007 18:49:35 GMT 2
Ihana <3_<3 Kenenkään ei pitäisi osata noin hyvin *kuolaa*
EDIT// Minulle saa toki piirtää ;D
|
|
|
Post by haqq on Jul 30, 2007 16:47:37 GMT 2
Ymmärsin jo, että se korva on vammanen^^' Hallanvaara. Eipä sen suurempaa. Kuonon kuuluu olla pitkä. Äskeinen tyyppi juoksee Tuo menee Negelle sen videoon. Piirrän sen joskus puhtaaksi ehkä.
|
|
|
Post by felix on Aug 7, 2007 15:46:49 GMT 2
Ihana tuo alin <3____<3 Rakastan noita piirtämiäsi otuksia jotka tappelee tai on vihaisia. Ne on niin aidon tuntuisia <3
Toinen kuva mikä herätti kateutta on tuossa Hallanvaarassa tuo pentu(?) kuva. Se oli jumalattoman söpö 83
|
|
|
Post by kristalli on Aug 8, 2007 11:20:56 GMT 2
Hassua nähdä nämä täällä, kun näin ne livenäkin Hui kamala noilla on isot kidat noilla tappelevilla. Hui. Hienoja enivei taas~
|
|