|
Post by haqq on Mar 15, 2007 18:29:13 GMT 2
Lihasharjoittelua. Kai asentokin on melko epätavallinen minulle.
|
|
|
Post by lara96 on Mar 16, 2007 15:20:19 GMT 2
Se oli tuo toiseksi uusin lutuinen kuva <3 ~ Tämä kuva on hieno. En minä ainakaan löytäisi tästä yhtään virheitä
|
|
|
Post by hank on Mar 16, 2007 18:41:07 GMT 2
Oh, olet uskomaton artisti. 8o Tykkään mukavan "realistisesta" tyylistäsi. n__n Njam~
|
|
|
Post by akyla on Mar 17, 2007 11:29:40 GMT 2
Hakku kyllä osaa piirtää *palvontaa* Olen kateellinen.
|
|
|
Post by kristalli on Mar 17, 2007 15:16:36 GMT 2
On tuo upea.
|
|
|
Post by haqq on Mar 17, 2007 22:18:05 GMT 2
Tacktack~ Kaverin kaula on tosin liian pitkä, muttah. Sama lyjykynävärityksellä. Voisi olla parempi turkitus, muttei jaksa
|
|
|
Post by Del on Mar 17, 2007 22:30:39 GMT 2
Oii~ *hotkii nuo tassut* Syötävän ihana. Ja tuo asento, ihh~ ^^
|
|
|
Post by akyla on Mar 19, 2007 14:42:15 GMT 2
Hakku tappaa... Ihana...
|
|
|
Post by kristalli on Mar 19, 2007 15:40:21 GMT 2
Toistan:on tuo upea.
|
|
|
Post by haqq on Mar 29, 2007 19:23:05 GMT 2
You know, toisinaan rakastuu johonkin työhön niin paljon, että se jää alitajuntaan ja tahdot tehdä saman tyyppisen. Matematiikan kokeen jälkeen oli aikaa, oli yksi sininen puukynä, oli paperia ja lisäksi inspiraatiota tästä työstä. Tuo vain kiehtoi minua ideallaan, joten pitihän sitä hieman tesmailla.
|
|
|
Post by haqq on Mar 31, 2007 13:14:41 GMT 2
Pusken~ i19.photobucket.com/albums/b157/hijeo/moiyritanollaaarnikotka.jpgSe on yhteiskuntaopin muistiinpanojeni kannessa, joten siksi vaaleanpunainen tausta. Paperi on vaaleanpunainen. Asiaan. Olisiko about viiden tunnin nyhväys, enkä tuon parempaa saa aikaan x) Opettakaa joku minua tekemään nokka [Btw, sen nokan reunan on tarkoituskin olla tuollainen, mutta kun tahdon osata saada sen näyttämäänkin nokalta], ja silmät. Se silmä on ihan väärässä kohtaa ;____; Muuten kai ihan okei söhry.
|
|
|
Post by Cheetah on Mar 31, 2007 15:38:02 GMT 2
Ö___ö Herramunjee, taas kerran. Kumpikin uusimmista kuvista on todella nannaa silmille. Tuo sininen tuo on aika jännä. Otuksetn tassut on kivat ja kuva on jotenkin ihmeellisen monipuolinen sävyiltää, vaikka siinä on vain yhtä kynää käytelty. Nättiänättiä. Aarnis on niin ikään oikein komea ilmestys. Minusta nokka on juuri hiano ja simmu aidon oloinen. Niskan sulat upean näköiset ja kivoja yksityiskohtia otus on pullollaan. Tyksin. Otuksesta kyllä näkee, että on tainnut teikäläinen muutamia koiria piirrellä 8)
|
|
|
Post by haqq on Mar 31, 2007 15:55:15 GMT 2
Minun aarnikotkat nyt onkin leijonan ja kotkan risteytyksen sijasta hurtan ja kotkan x) Sinne oli pakko ripotella yksityiskohtia, se suorastaan kerjäsi sitä. Tackee~
|
|
|
Post by felix on Apr 5, 2007 12:55:45 GMT 2
Hm... Minä pidän kyllä enemmän tekemistäsi koirista ja susista kuin tuosta tipusta. Täytyy sanoa, että se Derbi näytti jokseenkin oudolta, siis en tiedä miksi, Ihan ensimmäistä kuvaa rakastin, vaikka hahmo hiukan hukkui mielestäni taustaan. Ice Fox ei näyttänyt mielestäni niin hienolta kuin nuo lihasharjoittelut. Niistä pidän enemmän "väritetystä". Muuten niillä on ihanat asennot <3 Rakastan "realistista" tyyliäsi, ja kukapa ei? :3 Ai niin! Se koirataulu... Se ei minusta ollu ihan tyypillistä tyyliäsi, mutta eipä se mitään, ne oli ihania pöwwöisiä. ^^
Toivottavasti et nyt loukkaantunut.
|
|
|
Post by haqq on Apr 6, 2007 8:05:58 GMT 2
Ehkä osaan niitä koiria jossain määrin paremmin tehdä kuin lintuja, tässä tapauksessa aarnikotkia. [Lintuja nyt osaa alkuunkaan. Joskus kokeillut]. Derbi varmaan näyttää siksi oudolta koska... Koska... Se näyttää minustakin oudolta^^' Sen silmä vammaa.
Ai tarkoitat Dauerhaftia? Johtuu varmaan sen turkin valkoisista osiosta. Ei se minusta taustaan huku, mutta harjas ja valkoiset merkit hukkuu toisiinsa.
Koirataulu meni sille kaverin siskonpojalle ja koirien on tarkoitus olla pentuja, joten niiltä puuttuu se kulmikkuus. Muutenkin hain jotain lapsenomaista ja yksinkertaisuutta siihen, joten ei mitenkään ihme, ettei se näytä minun tyyliltä.
Minustakin tuo jääkettu näyttää nyt tosi tyhmältä x)
Njoo, kiitos sinullekin~
|
|