|
Post by huntneiu on Jan 31, 2007 17:31:50 GMT 2
Sennon tarkotus olla räikeämmän puoleinen. Ropessa ropen idea.
83 Njam~ Onko tuo sen Revoirin ja Infin kolmas veli?
|
|
|
Post by ciara on Feb 1, 2007 21:24:05 GMT 2
Minä tulen ja syön sen ;___; Miksi osaat noin hyvin? Minäkin haluan :>
Turkki on jotain niin kaunista, kirsu ja silmät ja kaikki, kuviointikin on hauska~ Kaula tosiaan näyttää aika pitkältä ja tassujen luut(ko) näkyy aika selvästi, mutta njää. Aivan upea se on jokatapauksessa o___o
|
|
|
Post by haqq on Feb 2, 2007 12:13:12 GMT 2
Hunt: Dauerhaft on Au Revoirin isoveli x) Ikäjärjestyksessä Dauerhaft, Au Revoir ja Infinitus. Fugou: Dauerhaftin esittelystä: Jalat on varsin jänteikkään, käpälät kohta luisevat.Kuuluu siis olla.
|
|
|
Post by lara96 on Feb 3, 2007 18:58:35 GMT 2
Aivan ihuna <3 Rakastan kaikkia piirroksiasi Hakku mutta tämä on niin... Rakastettava ja elävän näköinen ja kaikkea.
|
|
|
Post by zed on Feb 10, 2007 8:53:58 GMT 2
*Pyörtyy*
Ööwwhh.... Tuo näyttää ihan aidolta koiralta! >.< Liikaa minulle... *kaatuu lattialle*
|
|
|
Post by kristalli on Feb 14, 2007 16:21:46 GMT 2
Joo on se aika aidon näkönen^^
|
|
|
Post by haqq on Feb 26, 2007 18:50:18 GMT 2
Joko kukaan ei huomaa minua, tai kukaan uskalla kommentoida x) No, ei se mitään. Alan laittamaan sitten taas uusimman kuvan uuteen viestiin~ 24.02 Arttia Coloriin. Ensin meinasin vain tehdä jonkin pikasutun, mutta jostain syystä aloinkin työstää tuota. Kokeilin uudenlaista turkistusta, eikä tuo näemmä ole kovinkaan hyvä minulle. Tarvitsisin sen kynähiiren, että tuo onnistuisi. Nojoo. PhotoShop CS2:lla tein. Luonnosteluun meni neljä minuuttia, sen puhtaaksi piirtämiseen 19, värittämiseen taisi mennä pari kolme tuntia. Ihan kiva silleen, kuono voisi vain olla pienempi ja turkitus huomattavasti parempi. Silmään, korviin ja kieleen olen tyytyväinen. Huomatkaa, tausta 8) Ensimmäinen varmaan kahteen vuoteen. 26.02 i19.photobucket.com/albums/b157/hijeo/death.jpgArttia taas Coloriin. Melko suttu, mutta on minulla selityskin. Päätin, että teenpäs hienon sutun. Luonnos, sen alle värit, jotain varjoja. Sitten täytyy viisaana keksiä, että jätetään ääriviivat taas pois. Hieman tarkemmaksi työstäminen meni, mutta jäi se vielä melko pelkistetyksi. Itse oikeastaan tykkään tuosta värityksestä. Pitää kokeilla joskus toisenkin kerran~ Enpä taida virheitä luetella. Näen ne kyllä, kuten te kaikki muutkin. Erikoismainintana vain liian iso pää. Huomatkaa kaunis, vaaleanhohtoinen tausta. openCanvas 4.06E+, tunti kait.
|
|
|
Post by Cheetah on Feb 27, 2007 10:17:14 GMT 2
En voi edelleenkään muuta kuin ihastella teikäläisen tekosia. Jotenkin kaikissa kuvissasi on jotakin sellaista, mistä ei saa silmiään irti. Niin tässä uusimmassakin. Olentodellasiullekade. Nätti väritys otuksella on ja varjostuksista tykkään. Hetken jo mietin, onko otuksella toista korvaa ollenkaan, mutta äkkäsin sen lopulta tuolta harjan seasta ^^ Ilme on kiva ja asento onnistunut. Osaat muuten piirtää ihan kauhian hyvin istuvia koiria..ainakin minusta. Itselleni nimittäin tuo istuva asento on kaikkein hankalin. Että näin n__n
|
|
|
Post by lara96 on Feb 27, 2007 18:08:26 GMT 2
Aivan ihania nuo uusimmat. Tosiaan on tuossa ihan uusimmassa iso pää. Minulla pistää tuossa uusimmassa silmään tuo kieli. Minusta se on hieman liian pitkä. Saattaa kyllä silmäni vääristää mutta näyttäisi niinkuin kieli olisi liian pitkä.
|
|
|
Post by haqq on Feb 27, 2007 19:10:43 GMT 2
Sen kieli leikkii käärmettä. Ei välitetä siitä.
|
|
|
Post by Del on Feb 27, 2007 20:30:46 GMT 2
Uuu~ Nättimyksiä nämä uudet 83 Saan jonkunmoisen... Haikean? Haikean tunnelman tuosta ylemmästä o-o Tausta vaikuttaa varmaankin suurilta osin. Alemmassa on kiva 'tyylinvaihdos' Kielessä jonkin hieman härnää, mutta on se muuten aika hulppea.
|
|
|
Post by haqq on Mar 4, 2007 18:45:44 GMT 2
Theon isosisko tahtoi minua piirtämään sen pojalle piskitaulun. Eipä tuohon mennyt mitenkään aikaa. Kommenttina on tullut, että ruskean silmä on friikki, mutta mitäs pienistä. Sen reunat on vähän tummahkot, kun ei mahtunut kokonaan skanneriin. Paperin koko on reippaasti suurempi kuin A4 ja pienempi kuin A3. Akvarellikynillä tehty.
|
|
|
Post by Del on Mar 4, 2007 18:50:42 GMT 2
Oikotöpö 83 Häiritsee hieman, kun tuon punaruskean takajalka jää kuvasta, mutta söpöt ilmeet niillä ainakin on ja anatomia kunnossa jossei muuta. Jos niiltä pyyhittäisiin päät, en kyllä heti tunnistaisi Hakun tekemiksi x)
|
|
|
Post by cocktail on Mar 4, 2007 20:33:02 GMT 2
Voihhellanlettat noita kahta. Sulosia.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 8, 2007 16:43:15 GMT 2
Voi mörkö, kun sä osaat. Kaikki on niin nättejä ja kauniita ja ihailtavia. :3 Tuo sinivalkoinen koira/susi on upea. Se näyttää joissain kohti siltä, että se olisi tussilla tehty. Jännää~ Sen asentokin on onnistunut. 8) Uusin kuva on hyvin lutuinen. Ja minä rakastan tuon ruskean friikki silmää. x) Nätti~
|
|